رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان حکم نظر بازی pdf از مژگان قاسمی با لینک مستقیم

دانلود رمان حکم نظر بازی pdf از مژگان قاسمی

دانلود رمان حکم نظر بازی از مژگان قاسمی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

همتا زنی مطلقه و ۲۳ ساله زیبا و دلبر توی دادگاه طلاقش با حاج مهراد فوق العاده جذاب که سیاست مدارم هست آشنا میشه اما حاجی با دیدنش یاد بزرگ ترین راز زندگی خودش میافته… همین راز اونارو توی یک مسیر ممنوعه قرار میده…

خلاصه رمان حکم نظر بازی

گوشی را روشن کرد و تا بالا آمدنش برخاست و به سمت آشپزخانه ی کوچکش رفت. چیزی تا اذان نمانده بود و او میخواست با وضو گرفتن کرختیش را از تنش بیرون کند و بعد از چک کردن گوشی برای هیزم آوردن بیرون برود.وضویش را گرفت، گوشیش را برداشت و به سمت شومینه رفت تا سر و صورت آب خورده اش از حالت انجماد بیرون بیاید.

نتیجه ی بررسی گوشیش صدو یک تماس از دست رفته از لعیا،سه تماس از دست رفته از محمد امین و نزدیک به سی پیام از لعیا و دو پیام از مهدیه بود. پیام های لعیا همه، در نهایت وقاحت پر از طلبکاری بود و او را به خاطر خاموش کردن گوشیش شماتت کرده بود اما پیام مهدیه تنها پیامی بود که او را به فکر فرو برد.

مهدیه گفته بود که لعیا سر شب بیرون رفته و تا ساعت ده هنوز نیامده بود. مطمئن بود که در این مواقع برای اینکه مادر یا خواهر هایش خبر دار نشوند به آنجا نمیرود و چون خبری از خانواده ی خودش نشده بود هم، مطمئنش میکرد که آنجا نرفته اما اینکه تا ساعت ده کجا رفته بود برایش جای سوال داشت. این کارهارا تا به حال از لعیا ندیده بود. پس قطعا او هم وضعیت مناسبی نداشته که آن وقت شب بیرون زده بود.

 

موضوع اصلی رمان حکم نظربازی:

رمان حکم نظربازی رمانی است در رابطه با متنفذ سیاسی اقتصادی که در گیرودار زندگیش عاشق دختری هنرمند می شود که 23 سال از خودش کوچکتر است و زندگیش با دیدن او رنگی دیگر میگیرد و عوض می شود.

هدف نویسنده از به قلم آوردن رمان حکم نظربازی

یک سرگذشت واقعی از دل اجتماع را نوشته است که پر از درس های جالب زندگی هست.

پیام های رمان حکم نظربازی

آشنایی با اقلیتهای مذهبی سیاسی که حضورشون می‌تونه توی هر خانواده یا حتی جامعه ارمغان های زیبایی رو داشته باشه.

برای اینکه بتوانید این رمان را بخرید فایل pdf در سایت قرار گرفته است و با مبلغی کم و مناسب می توانید به خرید و دانلود رمان حکم نظر بازی  بپردازید.

دانلود رمان حکم نظربازی در سایت ناولز به راحتی در دسترس شما عزیزان گرفته است و با خرید این رمان می توانید رمان حکم نظربازی را به صورت pdf در پنل خود داشته باشید.

اطلاعات رمان رمان حکم نظر بازی

نام رمان : رمان حکم نظر بازی
نویسنده رمان : مژگان قاسمی
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا