رمان اجتماعیرمان بزرگسالرمان خارجیرمان عاشقانهرمان مافیایی

دانلود رمان جنون دلبستگی pdf از دنیل لوری با لینک مستقیم

دانلود رمان جنون دلبستگی pdf از دنیل لوری

دانلود رمان جنون دلبستگی از دنیل لوری با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

در یک شب زمستانی زندگی این دو در هم تنیده می شود.زن لباس هایش خیلی تنگ، پاشنه هایش خیلی بلند است. با صدای خیلی بلند می خندد، بدون رعایت آداب غذا می خورد و بیشتر گفته های کتاب ها را در هم می آمیزد.

خلاصه رمان جنون دلبستگی

کمتر کسی می داند این فقط یک پنهان کاری ماهرانه برای مخفی کردن حمله های عصبیش است …به هر حال، تا زمانی که او همراهش است، هیچکس نمی تواند پوسته ظاهری جیانا را بشکند.اغلب مردم مرد را نمونه ای از اخلاق می بینند؛ یک مامور ویژه که حامی قانون است.اما در دنیای زیرزمینی نیویورک، او را به عنوان کلاهبرداری قاتل می شناسند. کسی با طبیعتی آنچنان سرد که انگار قلبی از یخ در سینه دارد.

کریستین آلیستر در جوانی، زیر نور تند سلولی سرد و مرطوب، همیشه نقشه ای که در رویایش می دید را دنبال می کرد.جیانا از او متنفر است. از رفتار سرد و خشنش، از تکبر و چشمان تیز بینش. اما با گذشت سال ها، حتی وقتی بازیشان شامل توهین به ظاهر و هوش یکدیگر است، جیانا شروع به بازی کردن با او می کند.

در هیچ کجای برنامه های کریستین هرگز جایی برای جیانا در نظر گرفته نشده، او یک هرج و مرج تجسم یافته است. تیپ او نیست.متاهل است!اما هیچ کدام از این ها نمی تواند مانع چشمانش شود که هر جا جیانا می رود دنبالش کند.در تمام مدت، جیانا نمی داند او شیفته اش است. و جیانا جنون دلبستگیش است.

اطلاعات رمان رمان جنون دلبستگی

نام رمان : رمان جنون دلبستگی
نویسنده رمان : دنیل لوری
ژانر رمان : عاشقانه، بزرگسال، مافیایی، اجتماعی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا