رمان خارجیرمان عاشقانه

دانلود رمان شیوع طاعون pdf از لورا تالسا با لینک مستقیم

دانلود رمان شیوع طاعون pdf از لورا تالسا

دانلود رمان شیوع طاعون از لورا تالسا با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

قصه امروز ما، قصه گذر از سختی‌ هاست، وقتی دلیلی برای این گذر داری! اصلاً شاید رسیدن به فردا، همان دلیل گذراندن امروز است. قصه‌گوی امروز ما نیز از روزهای بد و سختی می‌گوید که اگر لحظه‌ای در عبور از آن تردید کند، تمام زندگی را خواهد باخت.

خلاصه رمان شیوع طاعون

وقتی که دیدم که یکی از هفت مهر و موم نشان شکسته شد،صدای یکی از چهار سوار مرا به خود آورد که با صدایی رعد آسا گفت:بیایید. سرم را بلند کردم و نگاهش کردم، اسبی سفید و مردی که با کمانش روی آن نشسته بود و تاجی که به او داده شده بود. با پیروزی ادامه می داد تا پیروز شود. الهام شده در آمریکای نو بر اساس پیشگویی های کتاب مقدس.آن ها با طوفان آمدند.

آسمان خروشان و رعد آسا بود. ابر های پر مانند بزرگی در آسمان با هم حرکت می کردند.هوای بیابان ابری و گرفته بود، به طرزی غیر عادی هوای مرطوب احساس و بوی ساحل به مشام میخورد. نوری تابیده شد و بعد…… بوووووم…. جهان در شعله های آتش درخشانی می سوخت، و چهار مرد تنومند روی اسب های خود نشسته بودند. آن هیولا ها سوار بر اسب عقب رفتند.

در هوا چنگ می زدند به طوری که مثل اربابانشان، چشم های بیگانه و ترسناکشان می درخشیدند. پستیلنس:طاعون که تاج بر بالای پیشانی اش جای گرفته بود. وار:جنگ، با شمشیر پولادین اش که با دست بالا نگهش داشته بود. فامین:خشکسالی، با داس و ترازویی در دستش و دث:مرگ، دث ناکام، با بال های سیاه بسته شده پشتش، مشعلی با دودی زرد در دستش گرفته بود.

اطلاعات رمان رمان شیوع طاعون

نام رمان : رمان شیوع طاعون
نویسنده رمان : لورا تالسا
ژانر رمان : عاشقانه_خارجی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 979
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا