برگزیده هارمان عاشقانه

دانلود رمان به وقت پاییز pdf از آذین بانو با لینک مستقیم

دانلود رمان به وقت پاییز pdf از آذین بانو

دانلود رمان به وقت پاییز از آذین بانو با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

من پاییز دختری که توی ۱۸ سالگی مادرم رو از دست دادم و تصمیم گرفتم تنها زندگی کنم اما اون موقع وضع مالیم برای عملی کردن تصمیم خوب نبود ولی به لطف بابا و حمایت مالیش موفق شدم. البته ازدواج زود هنگام بابا بعد از مرگ مادرم با نازنین دختری هم سن و سال خودم‌ توی تحقق این تصمیم بی تاثیر نبود. و حالا من دختری که بعد از چندین سال سختی به یکی از بهترین وکیل‌های این شهر تبدیل شدم و زندگیم رنگ و بوی آرامش گرفته بود ولی با اومدن مهراد…

خلاصه رمان به وقت پاییز

کلید را داخل قفل چرخاندم وقتی وارد منزل شدم اولین کاری که کردم دنبال کنترل کولر گشتم، از شدت گرما عرق کرده بودم ولی بی توجه به اینکه ممکنه سرما بخورم مانتویم را در آوردم و تنم را به خنکی باد کولر سپردم چشمایم را بستم و از باد خنکی به تنم می خورد لذت بردم. طبق عادت همیشه ام به سمت حمام رفتم و دوش پنج دقیقه ای گرفتم، آب سرد رو تا آخر باز کردم، تمام تنم را به یکباره زیر آب سرد بردم، نفسم از شدت سرما بند آمد و تنم لرزید، هر بار می گفتم این آخرین دفعه است ولی هر بار تکرار می کردم وتکرار!

بند تن پوش قرمز رنگم را دور کمرم محکم کردم و دکمه چای ساز را زدم، همیشه از چای دم کردن داخل چای ساز بدم می آمد با حسرت به کتری نگاه کردم همیشه علاقه داشتم چای را با هل و دارچین توی قوری دم کنم ولی خب آنقدری امروز خسته شده بودم که حوصله ای برایم نمانده بود. سوت چای ساز من را از فکر در آورد، چای را داخل لیوان سرامیکی مورد علاقه ام ریختم و به سمت پذیرایی کوچکم رفتم و روی مبل آبی رنگ رو به روی تی وی لم دادم، بازم یادم رفته بود کنترل را کجا گذاشتم! همان طور چای داغم را می نوشیدم دنبال کنترل گشتم.

اطلاعات رمان به وقت پاییز

نام رمان : به وقت پاییز
نویسنده رمان : آذین بانو
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1150
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا