رمان عاشقانه

دانلود رمان این آخرین باره pdf از ساناز زینعلی با لینک مستقیم

دانلود رمان این آخرین باره pdf از ساناز زینعلی

دانلود رمان این آخرین باره از ساناز زینعلی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

حکایت نامردیست و نارو زدن. دختری که مجبور به ترک خانه و خانواده می شود اما مدتی بعد برای احقاق حقش می جنگد و بر می گردد. بهار در این راه خطایی می کند که..

خلاصه رمان این آخرین باره

سر کوچه ماشین را نگه داشتم. با احتیاط سر چرخاندم تا اگر روزبه تعقیبم کرده باشد، مسیرم را عوض کنم. نمی خواستم آدرس به دستش بدهم تا فردا با مهرداد برگردد. نمی خواستم برای اثبات نارو خوردنش از من، دوربه بیفتد و فامیل جمع کند و به تماشای من و شکم برآمده و احیانا شوهر نداشته ام بیاید.

وقتی خیالم از نبودنش راحت شد، به راننده گفتم به سمت راست بپیچد.. جلوی در خانه باز مکث کردم و دور و اطراف را پاییدم، نبود. روزبه نبود و من خدا را شکر کردم که با همه ی بی رحمی و نفرینی که در حقم کرده، حالا به دنبالم نیامده تا محل سکونتم را کشف کند.. در را با دست هایی لرزان باز کردم. همه ی سراپایم درگیر بهت دیدن یک باره ی روزبه بود.

نمی توانستم آرام بگیرم. حس گر گرفتگی بدنم به صورتم هم سرایت کرده بود. صورتم داغ داغ بود و حتم داشتم که حسابی گل انداخته و مثل همه ی روزهای دیگری که به این وضعیت می افتادم، فشار خونم بالا رفته و باید آرامش خود را حفظ می کردم.. بافت و کیفم را روی نرده ها انداختم و راهی زیر زمین شدم برای برداشتن لیوانی آب خنک.

اطلاعات رمان رمان این آخرین باره

نام رمان : رمان این آخرین باره
نویسنده رمان : ساناز زینعلی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 127
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا