رمان انتقامیرمان عاشقانه

دانلود رمان استاد دانشگاه pdf از سوگند احمدی با لینک مستقیم

دانلود رمان استاد دانشگاه pdf از سوگند احمدی

دانلود رمان استاد دانشگاه از سوگند احمدی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

شیدا دختر بچه ای هست که ترم اول دانشگاهشه و عاشق استاد جوون و خوشگل دانشگاهش میشه ولئ اون استاد دخترای دانشگاهو برای عروسک …

خلاصه رمان استاد دانشگاه

وایساده بودم روی طبقه هشتم از روی میله های بالکن عبور کرده بودم و وایساده بودم جلوی میله هاش فاصله بین مرگ تا زندگیم دستایی بود که بدنمو گرفته بود تا نیوفتم.. آره این بار برای همیشه خودمو میکشم.. دارین میگین چی شد که به اینجا رسیدم آره واقعا چی شد که به اینجا رسیدم..

روزی که فهمیدم تو کنکور قبول شدم کل روستامونو شیرینی دادم ولی قبول شدنم مشکل داشت من برای یکی از روستا ها به اسم کوهدشت بودم ولی تهران قبول شدم.. هیچ وقت یادم نمیره که یک هفته تمام غذا نخوردم و از شدت ضعیف شدن به بیمارستان بردنم تا مامان بابام راضی شدن برم، شاید اگه اونا نمیزاشتن برم هیچ وقت به هیچ مشکلی نمیخوردم..

آخرین روز بود جلوی در خونه وایساده بودم مامان با اشکای روی صورتش از زیر قران ردم کرد بغلش کردم و از بابام خداحافظی کردم و با یه کوله پر لباس و وسایلم از اون روستایی که 19 سال توش بزرگ شدم زدم بیرون.. نشستم تو اتوبوس، نه شیدا تو گریه نمیکنی، گریه نکن دختر ت*خس، گریه نکن مثل همیشه بغض گلومو خوردم و خندیدم..

اطلاعات رمان رمان استاد دانشگاه

نام رمان : رمان استاد دانشگاه
نویسنده رمان : سوگند احمدی
ژانر رمان : عاشقانه_انتقامی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 828
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا