رمان عاشقانه

دانلود رمان آخرین داستان عشق pdf از پگاه رستمی فرد با لینک مستقیم

دانلود رمان آخرین داستان عشق pdf از پگاه رستمی فرد

دانلود رمان آخرین داستان عشق از پگاه رستمی فرد با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

به آتش می کشم دنیایت را ای خدا.. روزی که غریبه ای همرنگ خاطراتم باشد.. تمام دنیایم باشد.. آخرین داستان عشق حکایت زندگی پر فراز و نشیب یک پسر 27 ساله به اسم متین هست که بعد از 9 سال تدریس موسیقی در خارج از کشور به ایران بر می گرده.. متین که همیشه از عشق دور بوده با دختری به اسم محیا آشنا میشه و به خاطر شباهت غیر عادی محیا به مادرش جذب اون میشه.. اما کم کم می فهمه که این شباهت اتفاقی نیست و گذشته ای پر ماجرا عشق بزرگی که بین متین و محیا شکل می گیره رو به چالش می کشه و..

خلاصه رمان آخرین داستان عشق

وارد اتاقش شد و در را بست.. آرام و بي جان كنار تخت روي زمین نشست و سرش را لبه ي تختش گذاشت.. نگاھی به نوزاد گریان روی تخت انداخت و بعد با چشم ھای خیسش از شیشه ی بزرگ در تراس به آسمان ابري و دلگیر عصر جمعه خیره شد.. لب ھاي ترك خورده اش آھسته چیزي مي گفتند كه خودش ھم نمي فھمید..

كم كم گوش ھایش به روی صدای گریه ی نوزاد بسته شدند.. پلك ھایش سنگین و نور از دیدش كاھش یافت و در نھایت آخرین نگاھش به دنیا بسته شد.. براي یك لحظه تمام خاطراتش از سرش گذشتند و آخرین نفسش آھي جانسوز و عمیق بود.. نفسش قطع شده بود ولي نوازش دستي مھربان را بر سرش احساس كرد..

خودش را به وضوح میدید.. ھمان پسر بچه ي ۴ ساله اي بود كه سرش را روي پاھاي مادرش مي گذاشت و از حس حركت دست این مادر در موھایش آرامش مي گرفت.. اما چرا موھاي این پسر بچه خاكستري و رنگ صورتش سفید است؟ از فكر رھایي از دنیاي پوچ و بي مفھومش قطره اشكي روي گونه اش چكید و لبخندي گوشه ي لبش نشست..

اطلاعات رمان رمان آخرین داستان عشق

نام رمان : رمان آخرین داستان عشق
نویسنده رمان : پگاه رستمی فرد
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 601
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا