رمان عاشقانه

دانلود رمان بومرنگ pdf از الناز محمدی با لینک مستقیم

دانلود رمان بومرنگ pdf از الناز محمدی

دانلود رمان بومرنگ از الناز محمدی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

سبا بعد از فوت پدر و مادرش هم خانه ی خانواده ی برادرش می شود اما چند سال بعد ، به دنبال راه چاره ای برای مشکلات زندگی ش؛ تصمیم می گیرد از خانواده ی کوچک برادرش جدا شود. به خواهرش پناه می برد ولی درست وقتی که گرفتار حل و برطرف شدن سوتفاهمات است، مشکلات تازه ای سر راهش می آید که او و احساساتش را بی اراده درگیر آدمی با گذشته ای پیچیده و سخت می کند . آدمی که شاید برای او یک انتخاب اشتباه باشد اما عشق جور دیگری به دست و پایشان می پیچد و ….

خلاصه رمان بومرنگ

از سالها تصمیم می گیرد از برادر وخانواده ي کوچکش جدا شود و به خواهرش پناه ببرد. ایـن جابه جایی تغییرات دیگري در زندگی او به همراه دارد که زندگی همه را تحت تاثیر قرار مـی دهد. بی خبر از این مسیر زندگی و احساسش در تله اي از مشکلات گذشته گرفتار می شود… نوشتن و خوندن این قصه محض سرگرمی و گذر ایام نیست. قصه ي زندگی خیلی از ماهـاس که شاید نوعش فرق کنه ولی تمام مشکلاتش از یک انتخاب و اشتباه شروع بشه.

بومرنگ روایت زندگی خانواده‌ای است که حوادث گذشته بر زندگی امروزشان سایه انداخته و روابطشان را تحت تأثیر خود قرار داده است. ماجرای اصلی رمان روایت زندگی سبا و کیارش است. خواهر سبا با پدر کیارش زمانی که کیارش نه سالش بود، ازدواج کرده‌اند. کیارش از مادری تُرک‌تبار متولد شده که این پیوند تبعات بسیاری برای این خانواده در پی داشته است.

اطلاعات رمان بومرنگ

نام رمان : بومرنگ
نویسنده رمان : الناز محمدی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1697
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا