رمان عاشقانه

دانلود رمان کفش قرمز pdf از رویا رستمی با لینک مستقیم

دانلود رمان کفش قرمز pdf از رویا رستمی

دانلود رمان کفش قرمز از رویا رستمی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

نمی خواد هنرپیشه بشه، نه انگیزه هست نه خواست قلبی، اما اگه عاشق آریو برزن باشی؟ مرد قلب دزدمون که هنرپیشه اس و پر از غرور؟ اگه این مرد قلب بشکنه و غرور له کنه و تپش قصه مون مرد بشه برای مقابله کردن حرفیه؟ اگه پدر دکترش مجبورش کنه به کنکور پزشکی دادن و اون تست هنرپیشگی بره برای ثابت کردن خودش به آریوبرزنی که قلب شکونده حرفیه؟

خلاصه رمان کفش قرمز

نسترن با دیدن قیافه اش خندید و گفت: باز حسود شدی؟ خوبه حالا فقط فیلمه! بعدم طرف اصلا می دونه تو کی هستی چی هستی و عاشقشی که فورا اخم می کنی؟حاال ببین چند تا دوست دختر داره! قیافه اش معلومه از اوناس! طاقت تمام کرد از حرف های نسترنی که می دانست حقیقت داشتنش مانند طلوع هر روزه ی آفتاب است.پر از حرص گفت:
نسترن بی خیال شانه ایی بالا انداخت و خندید.

تپش نگاه دوخت به صحنه که با سروصدای کارگردان توجه اش به بس کن نسترن،کشتی منو با این موعظه های همیشگیت! طرف چپ جلب شد. آریوبرزن وارد صحنه شد.با تمام غرور و شیفتگیش دستی برای مردم عادی که برای تماشای فیلم برداری دور و
برشان جمع شده بودند.تکان داد و با اشاره ی کارگردان در مقابل بازیگر زن ایستاد.تپش خیره خیره نگاهش کرد.این مرد زیادی جذاب بود. ناخودآگاه لبخندی روی لب هایش نشست.

باز هم رویاهای همیشگی به سراغش آمده بود.عشق بود و تپش و آریو! دشت بود و گل بود و پروانه دست های قفل شده، نگاه های عاشقانه و لبخندهای زندگی! نسترن سقلمه ایی به پهلویش زد و گفت:هوی کجایی کفش قرمز؟ داره بهش میگه دوست دارم.
تپش نیش خندی زد و گفت:فیلمه، بی خیال!نسترن ابرویی باال انداخت و گفت:نه بابا؟! تموم شد، رفت تو کانکسی که گریم داره. تپش چشم چرخاند و مرد رویاهایش را ندید.آهی کشید و منتظر شد تا دوباره از کانکس بیرون بیاید.نسترن باذوق گفت:

اطلاعات رمان کفش قرمز

نام رمان : کفش قرمز
نویسنده رمان : رویا رستمی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 294
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا