رمانرمان اجتماعیرمان بوکرمان عاشقانه

دانلود رمان ازدواج نامشروع pdf از فاطمه اشکو با لینک مستقیم

دانلود رمان ازدواج نامشروع pdf از فاطمه اشکو

دانلود رمان ازدواج نامشروع از فاطمه اشکو با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرای جدید و لینک مستقیم

در مورد ازدواج کاملا صوری بین دختر و پسریه که برای منافعشون پا تو این راه میذارن.  این دو برای رفتن به خارج از کشور باید از سد سنت های پدر و مادرشون عبور کنن، بی خبرن از اینکه گره ی واقعی در گذشته ی خونواده شونه و سوپرایز واقعی از طرف اون ها اتفاق می افته و…

خلاصه رمان ازدواج نامشروع

ازدواج یعنی همخوابگی قلب ها! ازدواج نامشروع یعنی همخوابگی قلب ها بدون داشتن عقدنامه! سر روی سینه ی مرد رویاهایم می گذارم و آهسته می گویم: -یعنی دیگه نیستی؟! چیزی نمی گوید و با زدن پلک فقط تایید می کند. -یعنی دیگه قرار نیست با هم بحث کنیم؟! تپش قلب سیاوش زیاد می شود. انگار که شوک به آن بدهند. -انگار… -انتظار ندارم بگی، نه نمیرم و کنارتم، ولی انتظار این ریلکس بودنتم ندارم.

اینبار تپش قلب سیاوش از کار می افتد.سرم را روی شانه اش می گذارد و نیم خیر می شود.-الان؟ الان داری از انتظار میگی؟سرم زیر می افتد.-آره!سیاوش رک می شود و اینبار نه از منطق، از احساسش می گوید:-تو زن من بودی و خودت گفتی تاریخ انقضاش سر اومده و تمام!دستم را می گیرد و محکم می فشارد.-گفتی طلاق! -هوم! سیاوش بلندم می کند و رو به روی خودش قرارم می دهد: -الان ناراضی ای؟ -آره! -پس چیکار کنیم؟ -یه بار دیگه نامشروع شروع کنیم. مهم نیست ازدواج یا طلاق باشه، مهم اینه که کنارم باشی. میخواد مشروع باشه، میخواد نامشروع!

اطلاعات رمان ازدواج نامشروع

نام رمان : ازدواج نامشروع
نویسنده رمان : فاطمه اشکو
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 349
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا