رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم pdf از لیلا نوروزی با لینک مستقیم

دانلود رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم pdf از لیلا نوروزی

دانلود رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم از لیلا نوروزی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

غزال دختر یه تاجر معروف به اسم همایون رادمنشه که به خاطر مشکل پدرش و درگیری اون با پدر نامزدش، مجبور می‌شه مدتی همخونه‌ی خسرو ملک‌نیا بشه. مرد جذاب و مرموزی که مادرش به‌خاطر اتفاقات گذشته قراره دمار از روزگار غزال دربیاره و این بین خسرو خان…

خلاصه رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم

لبخند تلخی می‌زنم. پس قمار موفقی بود!… سر زندگی و آینده‌‌ی من. انکار نمی‌کند. این بخشش به همایون ربط داره نه من. دلم می‌خواهد در جواب سوال دقایقی پیشش بگویم، حسابم را من که نه، اتفاقات این چند روز با امین و احساسم به او مشخص کرده است.ماشین میان جاده‌ی پر پیج و تاریک پیش می‌رود. دیگر خبری از ترافیک و حضور آدم‌ها نیست و همین ترس را بیشتر به جانم می‌نشاند.

اینجا، می‌شود به راحتی آرزویی را سربرید، رویایی را خفه کرد یا نبضی را خاموش! منم مثل تو یه روزی قربانی جاه‌طلبی پدرم شدم. نگاهم را با تعجب از سیاهی بیرون می‌گیرم و به طرفش سر می‌چرخانم. با مکث و عجیب نگاهم می‌کند:قرار بود باعث افتخارش بشم… تا شصت سالگیمم برنامه ریزی کرده بود. حس می‌کنم یک همدردی نامحسوس میانمان جریان پیدا کرده است.

بغض در گلویم آب می‌شود و صدایم خش داره شما که آخرش کار خودتونو کردید.تک خنده‌ای می‌زند.
من عاشق شکستن کلیشه‌هام.واسه همین دارید به کسی کمک می‌کنید که باعث بدبختی مادرتون شد؟
مکثش من را از گفتن پشیمان می‌کند.مادرمو اول ازهمه پدرم بدبخت کرد، بعد خودش… چون تقدیر و سرنوشت و آدم‌های دیگه تا یه جایی می‌تونن زندگی ما رو تو دستشون بگیرن. بعدش دیگه این ماییم که انتخاب می‌کنیم شکار باشیم یا شکارچی. منظورش را می‌فهمم و درجا می‌گویم.

اطلاعات رمان رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم

نام رمان : رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم
نویسنده رمان : لیلا نوروزی
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا