رمان بزرگسالرمان خارجیرمان عاشقانهرمان فانتزی

دانلود رمان خارق العاده جلد سوم سرزمین رویاها PDF از کریستین اشلی با لینک مستقیم

دانلود رمان خارق العاده جلد سوم سرزمین رویاها PDF از کریستین اشلی

دانلود رمان خارق العاده جلد سوم سرزمین رویاها از کریستین اشلی با فرممت های PDF، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

کورا گود در یک دنیای رویایی از خواب بیدار می‌شود. دنیایی که می‌تواند در آن چیزهایی که پرندگان به او می‌گویند را بفهمد، مردها در آن سوار اسب می‌شوند و پرهای پرزدار روی کلاه‌ هایشان دارند، اسباب و اثاثیه به مدل‌ زیگ‌زاگی و به مدل‌هایی هستند که ساخت و استفاده از آن‌ها خودش یک معجزه‌است. مشکل این است که او فکر می‌کند دارد خواب می‌بیند ولی کورا بدون این که متوجه بشود به دنیای موازی رفته است، کورای ما چیزی در وجودش دارد که اگر به دست مینروای شیطانی اسیر شود، نفرینی چند صد ساله به سرزمین‌شان حاکم می‌شود.

خلاصه رمان خارق العاده جلد سوم سرزمین رویاها

من پرندگان را شنیدم .قدیمی بود اما جیر جیر بود. توصیف آن دشوار بود اما در آنجا وجود داشت بسیاری از آن .باعث شد چشمانم را باز کنم کردم. من در تخت دراز کشیده بودم اما تختم نبودم. تشک
حس عجیب ، بسیار نرم ، بسیار مخمل خواب دار بود. من در آن نبودم ، در آن حضور داشتم . بعد پلک زدم و له شده بدنم را پوشانده است راحت و .تا حدی مانند ابر گرم و روی زمین چی؟

پرندگان نواز عجیب شسته خورشید خیره شدم ، تخت را حس کردم و به دیوارهای را شنیدم یک چیز را به طور قطعی می دانستم. من خانه نبودم  به اتاق نگاه کردم مستقیم به سمت نشستن در تخت شلیک کردم و در اطراف آن تخت چهار نفره ، گوزامر ، پرده های یاس بنفش کم رنگ و در یک….

 

اطلاعات رمان رمان خارق العاده جلد سوم سرزمین رویاها

نام رمان : رمان خارق العاده جلد سوم سرزمین رویاها
نویسنده رمان : کرستین اشلی
ژانر رمان : عاشقانه، بزرگسال، خارجی، فانتزی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا