رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان سویل جلد اول PDF از صبا ترک با لینک مستقیم

دانلود رمان سویل جلد اول PDF از صبا ترک

دانلود رمان سویل جلد اول از صبا ترک با فرمت های PDF، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

عماد ، مردی سی و چند ساله ‌است که تموم زندگیش رو به نفرت از زنها گذرونده و به سخت گیر و وسواسی بودن  معروفه! اما حالا طی یک اتفاق ، سویل رو پیدا می کنه. سویلی که یک دختر ربوده شده و شکنجه دیده ست ، اما هنوز امید به زندگی بهتر داره تا بتونه جهنم گذشته رو با بهشت ساخته شده توسط عماد تغییر بده سویل دختری که در کودکی دزدیده می شود و مورد شکنجه و آزار فردی روانی قرار میگیرد که در روزهای انتهایی زندگی توسط عماد بکتاش یک پزشک و یک مستر(ارباب) پیدا میشود.

خلاصه رمان سویل جلد اول

امشب بی حوصله تر از هر زمان دیگری روی صندلی چرم سیاه رنگگوشه سالن نشسته ام و نورهای قرمز کورکننده و صدای موسیقی کرکننده به ضربان نبض دار داخل سرم ریتم تندتریمیدهد.روز سخت و پر از تنشی را با یک اسلیوماده )برده مونث(داشته ام،دختریکه یکی از اربابها برای آموزش برایم فرستاده بود. اشتباه نکنید،من یک ارباب پولدار با رعیتها نیستم،سالهاست دوران اربابها و رعیتها گذشته،

اماخوی اربابی و گاهی وحشیگری هنوز در انسانها وجود دارد،فقط به گونهای دیگربه نمایش گذاشتهمیشود.من مرد ثروتمندی هستم، درست مانند اکثرافرادی که در این مهمانیهستند و شاید ما به واسطه آن پول و ثروت هرچه اراده کنیم خواهیم داشت که مهمترین انها،قدرت و تمایل شدید به سلطه گری ست.

 

اطلاعات رمان سویل جلد اول

نام رمان : سویل جلد اول
نویسنده رمان : صبا ترک
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 771
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا