برگزیده ها

دانلود رمان گریز از تو pdf از مریم نیک فطرت با لینک مستقیم

دانلود رمان گریز از تو pdf از مریم نیک فطرت

دانلود رمان گریز از تو از مریم نیک فطرت با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان راجب یه باند بزرگ خلافه و دختر بی گناهی که بی خبر از همه چی تو دل همین آدما به دنیا اومده و حالا به هر طریقی سعی می‌کنه از خونه اش فرار کنه. اما خب سرنوشت اونو میبره غلط ترین جای ممکن…

خلاصه رمان گریز از تو

آرام سر بلند کرد و موهایش را کنار زد تا چشمهای تیز مرد نیمرخش را شکار کند. پلک هایش می‌لرزید و کم مانده بود سقوط کند. بازهم نگاهش تکرد و فقط بزور لبهایش را تکان داد. اومدم آب بخورم.ارسلان پلک هم نمی‌زد. دنبال حرف میگشت تا پای او را برای گریختن سست کند. دست روی لب هایش کشید و آرام و نامحسوس قدم هایش را سمت او کشید.

یاسمین با طولانی شدن سکوت ارسلان سر چرخاند و وقتی او را در دو قدمی اش دید با ترس واضطراب خواست عقب بکشد که ارسلان سریع مچ دستش را چنگ زد و همین تعادل دخترک را بهم زد. پایش لیز خورد و اگر بازوهای ارسلان به موقع دور تنش حلقه نمیشد با سر روی زمین سقوط میکرد…نفس‌جفتشان بند آمده بود. یاسمین نزدیک بود سکته کند و ارسلان، دوباره گرفتار تله ی احساسات مسخره و عجیبش شد‌.

مغزش را می‌تکاند تا اسیر خاطرات نشود… این دختر قرار بود با حضورش هر مُرده ایی از خاک بیرون بکشد؟ ده ثانیه هم نشد که یاسمین با شتاب او را پس زد و عقب رفت. بغض و ترس و وحشت مثل تبر به جان قلبش افتاده بود!مثل بچه ی پنج ساله حتما یکی باید دستتو بگیره و مراقبت باشه تا اینور اونور نیفتی. چند ثانیه ولت کنم میمیری.

 

اطلاعات رمان رمان گریز از تو

نام رمان : رمان گریز از تو
نویسنده رمان : مریم نیک فطرت
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا