رمان عاشقانهرمان غمگین

دانلود رمان جهنم سرد pdf از راز_س با لینک مستقیم

دانلود رمان جهنم سرد pdf از راز_س

دانلود رمان جهنم سرد از راز_س با فرمت pdf، اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان روایتی از زندگی غزال ریاضی مهر است که مردی همچون بختک بر زندگی اش سایه می افکند…

خلاصه رمان جهنم سرد

وارد ساختمان اداری شدم و به دو نفری که با دیدنم راست ایستاده و لبخندشان را فرو خورده و سلام داده بودند با سر پاسخ مثبت دادم. رفتار کارکنان و کارگرهای کارخانه تغییر کرده بود و من مطمئن بودم این بخاطر خبر به ریاست نشستنم پخش شده بود.دلیلی جز این نمی توانست باعث شود کارگرها با دیدنم راست بایستند و برای سلام دادن پیشی بگیرند.

به سمت اتاق پدرجان به راه افتادم.منشی در برابرم ایستاد:خوش اومدین.اشاره ای به اتاق زدم: هستن؟ بله بفرمایید منتظرتون هستن.وارد اتاق پدرجان شدم. با دیدنم از جا بلند شد: خوش اومدی.لبخند زدم: ببخشید دیر شد. تماس گرفتین خودم و رسوندم.اشاره ای به مبل ها زد. در حال نشستنم گفت: چند روز گذشته منتظر بودم خودت بیای ولی وقتی دیدم خبری ازت نیست.

نگاهم را به زیر دوختم: متاسفم.متعجب گفت: بابت چی؟به چشمانش زل زدم. برایم چشمان وحید را تداعی می کردند. چشمان آشنای شوهرم را، شوهری که بدون توجه به خواسته هایم تنهایم گذاشته بود.سر به زیر انداختم: فکر کنم بهتره این کار و قبول نکنم.اخم های پدرجان در هم رفت. لبخند روی لبهایش پر کشید و صندلی اش را جلوتر کشید: چرا؟بعد از ده سال اولین بار بود می خواستم برای پدرجان از رفتارهای وحید بگویم. نباید می گفتم؟ اما دیگر توانی برای تحمل نداشتم: وحید رفته کیش..

اطلاعات رمان جهنم سرد

نام رمان : جهنم سرد
نویسنده رمان : راز_س
ژانر رمان : عاشقانه_غمگین
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 334
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا