رمانرمان بزرگسالرمان عاشقانه

دانلود رمان وارونگی pdf از ه.ن با لینک مستقیم

دانلود رمان وارونگی pdf از ه.ن

دانلود رمان وارونگی از ه.ن با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

کمند دختری هست که شغلش طراحی لباس، در روز با صدتا آدم مختلف سر و کله میزنه اما بین همه این آدم حسام اعتمادیان مردی فوق العاده با نفوذ عاشق کمند قصه ی ما میشه جوری که کمند رو میدزده و…

خلاصه رمان وارونگی

با صدای ماشین پشتیم به خودم اومدم و راه افتادم سمت مزون جایی که همه ی این سالها هم براش زیاد تلاش کردم و هم شده بود عشق زندگیم. من کمند مردان، زمانی که هیجده سالم بود باکلی امید و آرزو رفتم ایتالیا که یه روز بگردم ایران، مزون و برند خودمو داشته باشم. الان بیست و چهارسالمه و طراح لباس خیلی از آدمای سرشناس و معروفم. مامانم همیشه دوست داشت برم خارج و همونجا موندگارشم ولی بابا همیشه دلش میخواست بچه هاش پیشش باشن.

برادرم آراد هشت سال از من بزرگتره اون همه چیزش مثل مامانه اما من خود بابام،آدمی که کمتر کسی عصبانیتشو دیده .خوب جای پارک همیشگیمو برام نگه داشتن ولی باید سه ساعت کلنجار برم تا بتونم دوبل بزنم. تقریبا با تمام دخترایی که برام کار میکنن دوستانه رفتار میکنم از نظر من ،هرچقدر دوس این قانون طلایی کار تانه رفتار کنی بیشتر برات از دل و جون مایه میذارن.

سلام به بچه های گلم خسته نباشین.دخترا:سالم کمند جون شما هم خسته نباشین.خت شدی دیگه ما رو تحویل نمیگیری! پریسا:سلام سلام میبینم با تازه واردا اُ:حرف بیخود نزن بیا بالا کارت دارم.

اطلاعات رمان رمان وارونگی

نام رمان : رمان وارونگی
نویسنده رمان : ه.ن
ژانر رمان : عاشقانه، بزرگسال
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 170
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا