رمان پلیسیرمان عاشقانهرمان معماییرمان هیجانی

دانلود رمان منجی شیطان جلد اول pdf از النا جم با لینک مستقیم

دانلود رمان منجی شیطان جلد اول pdf از النا جم

دانلود رمان منجی شیطان جلد اول از النا جم با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

دختر خبرنگاری که جون یه خلافکار رو نجات میده .. آدمیایی دنبال این خبرنگارن که به خاطر اطلاعاتش به قتل برسوننش. یه برادر گمشده داره و یه عشق نافرجام به خاطر بیماریش از مردا فراریه ولی رادمان سر راهش قرار میگیره یه ازدواج ناخواسته باعث میشه بیماریش فراموش بشه آوین عاشق رادمان میشه ولی تو راه عشقشون محمد میاد پلیسی که عاشق آوینه و میخواد خلافای رادمان رو برملا کنه ولی رادمان خودش رو به پلیس معرفی میکنه تا بتونه قاتل…

خلاصه رمان منجی شیطان جلد اول

می ترسیدم از همان اولین باری که غرق خون پیدایش کرده بودم و چشمم به سیاهی یخیه چشمانش افتاده بود ترسیده بودم . چیزی درونم یخ زده بود . _:کاش هیچ وقت پیدات نکرده بود . کاش اون روز لعنتی هیچ وقت نجاتت نداده بودم .
سرش را کمی کج کرده و خیره ی چشم هایم شد . پلک نمیزد . شبیه مجسمه های یخی با شکوه ولی ترسناک شده بود. از حالت همیشگی اش ترسناک تر .

وقتی بالاخره پلک زد دست های به سینه زده اش را باز کرد و به کمر زد . _:برای دعا کردن دیره . قدمی به سمتم برداشت . قدیم به عقب رفتم پشتم که دیوار را لمس کرد نفسم رفت . _:میدونی الان  چی می تونه نجاتت بده ؟ می لرزیدم ولی نمی خواستم این را ببیند. نمی خواستم لذت شکنجه ی روحم را هم بهش بدهم. سر تکان دادم .

_: برام مهم نیست . چیزی که منو نجات میده اینه که تو از روی زمین محو شی . پوزخند زد . دستش را از کمرش برداشت و دو قدم بعدی را طی کرد . دکمه ی اول لباسش را باز کرد . _:اشتباهت همینه . تنها راه نجاتت اینه خودتو به یه شیطان بفروشی . نفسم بند امد . زانو هایم سست شده بود ولی نمی خواستم ترسم را نشان بدهم . هر چند از نگاه کردن به من همه چیز را می خواند ولی نمی خواستم خودم را از تک و تا بیاندازم . _:شیطان ؟ به یک قدمی ام رسیده بود و

 

اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا