رمان عاشقانه

دانلود رمان کومه pdf از نارینه با لینک مستقیم

دانلود رمان کومه pdf از نارینه

دانلود رمان کومه از نارینه با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

زندگی آرام مانلی با ورود سلیمه نامادری جدیدش وارد یک طوفان خانه برانداز می شود . مانلی برای نجات زندگیشان ، وارد بازی اسفندیاری می شود که همه چیز زندگیش را ویران می کند .حال با گذشت چندین سال، این بار اسفندیار و مانلی باهم روبرو می شوند،که کینه عمیق میانشان است ! حال گردونه زندگی برایشان چه شانسی در نظر گرفته است ؟ عشق یا نفرت ؟

خلاصه رمان کومه

فصل اول:” خانه ام را باد برد “تنها کسی که از راز عاشقیم به اسفندیار خبر دارد؛ سلیمه نامادریم است! من هیچ دلیل منطقی برای دوست داشتن اسفندیار ندارم، اگر ذره ای منطق و عقل در سرم بود، نبایستی ذره ای عاشق اسفندیار می شدم. اینکه برای فرار از آن خانه منحوس ته بازارچه ضیا، باید عاشق مرد پولداری از شهر دیگری می شدم. ولی هر روز صبح که با خستگی کرکره مغازه اسباب بازی فروشی را بالا می دهم،

گویی من شاهزاده ای مفلس در شهری پر از گرد و غبار از عروسک ها ، توپ های پلاستیکی هستم که از پشت ویترین شیشه ای منتظر آمدن و بساط کردن بلال فروش در جلو مغازه می مانم. این مغازه اسباب بازی فروشی در خیابان فرعی، کنار مغازه درب و داغون مش جعفر تنها پناهگاه امنم در این دنیاست، هرچند که صاحب مغازه پیرمرد خسیسی است که سر ماه دستمزد فروشندگی ام را با دستان لرزانش صدباره می شمارد، بعد در کف دستم می گذارد.

اسفندیار هربار که یاد نظام می افتم، ناخودآگاه تصویر تو نیز در ذهنم نقش می بندد! به بسته چیپسم در پیشخوان چرک آلود نگاه، زیر لب ولخرجی نثارم می کند. ولی نظام نمی داند که من نظر متناقضی برای زندگی با او دارم، برای پاپتی مثل ما که ابتدا و انتهایش در خانه ای مخروبه زندگی می کنیم، حتی آرزویی برای یک زندگی بهتر را هم نداریم. من عادت کرده ام که هر روز ده ساعت تمام در این مغازه تنگ، که آفتاب همیشه درونش پهن است، باشم.

اطلاعات رمان کومه

نام رمان : کومه
نویسنده رمان : نارینه
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 877
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا