رمان بزرگسالرمان پلیسیرمان عاشقانه

دانلود رمان پشتم باش PDF از زهرا حاجی لو با لینک مستقیم

دانلود رمان پشتم باش PDF از زهرا حاجی لو

دانلود رمان پشتم باش از زهرا حاجی لو با فرمت های PDF، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

رمان در رابطه با دختری است که خانواده اش به طرز مشکوکی به قتل میرسند و تنها فردی که میتواند به این دختر کمک کند، یک سرگرد تعلیقی است و چون جان دختر در خطر است او را به پیش خود میبرد و… .

خلاصه رمان پشتم باش

” نهال جان پدرتازه ازسرکار برگشته، خسته اس بذار حداقل آبی به دست وصورتش بزنه ”، پدرش را سمت گوشه ی خلوت سالن که نسبت به جاهای دیگر وسایل تزینی کمتری داشت، برد. آقای احمدی به هیجان دختر ده ساله اش، لبخندی پرمحبت زد. نهال سریع لباسش را داخل شلوارکش کرده و موهای دم اسبی اش را محکم تر نمود.با یک نگاه اطرافش را از نظر گذرانده و با هیجان گفت:_ بابا ! منو نگاه کن!چند تا بالانس زده و در آخر پاهایش را صد و هشتاد درجه بازکرد. با ذوق تمام برای خودش دست زد. از اعماق قلب و با صدایی بلند خندید.

_ کل این چند روزو تمرین کردم تا سورپرایزتون کنم. پدرش بوسه ی پرمحبتی برسرش نشانده و در گوشش زمزمه کرد:
_تو همیشه بهترینی نهالم! من و مادرت به وجود تو افتخار می کنیم. دختر جوان باصدای رعد و برق آشفته ازخواب پرید. گیج و منگ به اطراف چشم دوخت. کمتر از چند لحظه، نوری اتاقش را روشن کرد. باز صدای رعد و برق، سکوت اتاق را درهم شکست. وحشت زده درجای خود نیم خیز شد! اتاق درتاریکی فرو رفته و خبری از پدر، و آغوش گرمش نبود! آه پرسوزی کشیده و آباژور کنارتخت را روشن کرد. ذهنش تازه ریسیت شد و شروع به پردازش اتفاقات افتاده نمود.

اطلاعات رمان رمان پشتم باش

نام رمان : رمان پشتم باش
نویسنده رمان : زهرا حاجی لو
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
تعداد صفحه رمان : 1671
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا