رمان عاشقانه

دانلود رمان پاییز یخ زده pdf از کوثر شاهینی فر با لینک مستقیم

دانلود رمان پاییز یخ زده pdf از کوثر شاهینی فر

دانلود رمان پاییز یخ زده از کوثر شاهینی فر با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

ماجرای ۳ دوست پاییزِ گیر کرده بین هامون و ساشا ماجرای یک دست درازی ! بین عشق و نفرت و در آخر انتقام … ! ساشا رییس یک باند که برای اهداف خودش همسر رقیبش رو به غنیمت می بره ! همه چیز از آزار دادنی شروع میشه که ریشه در عشق داره ! پاییزی که از اول عاشق شکنجه گر خو….

خلاصه رمان پاییز یخ زده

صدای خش خش ورق ها رو می شنوم … زیر دست مرد ریشو… رضا کنار دستم نشسته و حرف میزنه … هی حرف میزنه … شکل یه مگسی که وقت خواب ازت دور نمیشه … همینقدر کالفه م می کنه! چونه م به قفسه ی سینه م چسبیده و اشکام از نوک بینیم سر می خورن تا دستام … دستایی که روی زانوهام به هم گره خوردن و من … تقریبا پوستشون رو کندم و ناخن هام رو اونقدر جویدم که به ته رسیدن صدای فین فین مامانم میاد گریه کرده دیشب تا صبح….

رضا باز میگه: پاییز به قرآن بزنی زیر قول و قرارمون برا هیشکی بد نمیشه جز ساشا! سر بلند میکنم . نگاش میکنم. جا می خوره … نفرت رو احتمالا نه ولی صد در صد از چشمام خونده! خودش اروم و قرار نداره و می ترسه از زندانی ای که الا قراره بیارن… تو نگاهم همه چیز رو خونده که بی قرار و به هم ریخته سر جاش درست میشینه. هق هقم رو خفه میکنم و سمت در برمی گردم. دری که یکی چند ضربه بهش میزنه و دستگیره رو پایین هل میده..

در باز میشه … هیاهو از بیرون توی اتاق نفوذ میکنه … سر و صدا … گریه .. التماس..دعوا! دادگاهه … جز بحث و دعوا قرار نیست شادی باشه … خوشی باشه! من چرا اینجام ؟…. سرباز صفر با لباس سبز از رنگ و رو رفته ش داخل میاد و میگه: حاج اقا زندانی ساشا رضایی رو آوردم! دلم میگیره … همه ی تنم چشم میشه برای قورت دادنه قد و بالای کسی که از در داخل میاد و چیزی حدود دو برابر سربازی که کنارش ایستاده هیکل داره … قد داره … دلم ضعف میره براش … چشمام از فرط گریه ی زیاد پف کرده … قرمز شده…

اطلاعات رمان پاییز یخ زده

نام رمان : پاییز یخ زده
نویسنده رمان : کوثر شاهینی فر
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1147
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا