رمان بوکرمان عاشقانه

دانلود رمان نمی شود با چای مست شد pdf از غزل داداش پور با لینک مستقیم

دانلود رمان نمی شود با چای مست شد pdf از غزل داداش پور

دانلود رمان نمی شود با چای مست شد از غزل داداش پور با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

رمان روایت گرِ زندگیِ دختری به نامِ غزل است که در نُه سالگی فرزند‌خوانده‌ی برزو سپاهی و همسرش شد.این زوج یک پسر به نامِ باربد دارند که پس از گذشتِ چند مدت به غزل دل می‌بازد.برزو و همسرش طلا که از احساسِ باربد با خبر می‌شوند تصمیم می‌گیرند او را از غزل دور کنند و به آمریکا بفرستند. بعد از گذرِ ده سال باربد باز می‌گردد.این بار مصمم است که غزل را به دست آورد.

خلاصه رمان نمی شود با چای مست شد

لوئی زا ادامه م…می داد، ح…حتی بدون و…ویلیام ترینر! کتاب را بست و به جلد کتاب چشم دوخت:من پیش از تو! نفس عمیق ی کشید و کتاب را روی کنسول کنار تختش گذاشت و کش و قوسی به بدن کرختش داد. حدود یک ساعت و نی م بود که سر این کتاب نشسته بود و بالاخره به پایان رسانیدش! کنکوری بود اما ب یشتر وقتش صرف خواندن کتاب های غیر درسی میشد.

از روی تخت بلند شد و بعد از اتاق خارج شد. سر پله ها بود که مادرش را در حال الک زدن به دستانش دید. لبخندی زد و آرام آرام پله ها را پایین آمد، وقتی به آخر پله ها رس ید گفت: چ…چسان ف…فسان ی کردی مامی! طلا سرش را بالا میگی رد و به دختری که از جانش هم بیشتر دوستش داشت چشم می دوزد و با لبخند م ی گوید: تو که بی خبری! منظور مادرش را نم ی فهمد، می پرسد: ا…از چی؟ لبخند مادرش وسع بیشتر پیدا می کند و می گوید:

اطلاعات رمان رمان نمی شود با چای مست شد

نام رمان : رمان نمی شود با چای مست شد
نویسنده رمان : غزل داداش پور
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 379
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا