رمان عاشقانه

دانلود رمان پارادوکس pdf از غزاله ماه با لینک مستقیم

دانلود رمان پارادوکس pdf از غزاله ماه با لینک مستقیم

دانلود رمان پارادوکس از غزاله ماه با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

آمین سپهری دختر تنهاییه که بعد از رسیدن به سن قانونی از پروشگاهی که در اون زندگی میکرده خارج میشه و تو آژانس بانوان مشغول کار میشه. یک شب وقتی میره دنبال یه نفر تا اونو مقصدش برسونه، متوجه میشه که اون شخص خانوم نیست، بلکه یک مرد تو لباس زنانس… با تهدید مجبور میشه تا اونو برسونه، اما در کمال بهت و ناباوری آمین و آزاد نمیکنه و اونو توی انباری تاریک و نمور حبس میکنه. نیمه های شب به سراغش میاد با گفتن جمله ی ”آزادی من تو گرفتن خوشبختی توعه” ، به این دختر دست درازی میکنه و بعد تو همون حال ولش میکنه…بعد سه سال به شکل کاملا جالبی باهم روبه رو میشن. حالا سوال اینجاست که اون پسر کی بود؟ چه ارتباطی با آمین داشت درحالی که اصلا همو ندیده بودن. چه رازی این بین مخفیه؟ سرنوشت چجوری آمین و حامی شایگان و باهم رو به رو میکنه؟

خلاصه رمان پارادوکس

عاشق که بشی تازه می فهمی مفهوم زیبایی اون چیزی نیست که قبال توی ذهنت داشتی…عاشق که بشی تازه می فهمی زیبایی موهاشه، حالا چه می خواد بلند باشه،چه کوتاه، ل باشه قشنگه باز! َخت باشه یا فر، وزممی فهمی فرقی نداره دماغش قوز داشته باشه یا صاف باشه، بزرگ باشه یا عروسکی، همه جورش خوشگله!مهم نیست قدش کوتاه باشه یا بلند، هیکلی باشه یا ریزه میزه، چاق باشه یا الغر، در هرحال به دلت میشینه!هم که بگن زشته، از نگاه تو قشنگ ِی دیگه اهمیت نداره ازش سرتری یا سرتره ازت، کل دنیا مطلقه وتمام!

عاشق که باشی، عشق با هر شکل و ظاهری که باشه، با هر نقص و کمبودی، باز زیبایی برات خلاصه میشه توی وجود همون عشقو همونی که دوسش داری… همونجوری که بوده، همونجوری که هست،همونجوری که خواستیش و قبولش داری و خواهی داشت.
عشق که باشه آبی و مشکی و سبز و قهوه ای فرقی نداره دیگه برات، دلنشین و خوب از نظرت فقط
رنگ چشمای عشقت میشه و بس، حتی از پشت یه عینک ته استکانی گنده!عشق خیلی خوبه، معادله هارو به هم میزنه، مفهومارو عوض میکنه، زیر و روت میکنه، عوضت میکنه، بزرگت میکنه، آدمت میکنه…
ِی با عشق تازه می فهمی کل زیبایی دنیا گاهی وقتا خالصه میشه توی دوتا چشم معمولی!

 

 

اطلاعات رمان رمان پارادوکس

نام رمان : رمان پارادوکس
نویسنده رمان : غزاله ماه
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 666
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا