رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان بوی نا pdf از ماندانا معینی با لینک مستقیم

دانلود رمان بوی نا pdf از ماندانا معینی

دانلود رمان بوی نا از ماندانا معینی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان در مورد دو برادر لجباز به نامهای حسن و عباسه که از بچگی با هم لج داشتن و این لجبازی حتی تا ۵۰ ، ۶۰ سالگیشون هم ادامه داره تا اینکه بچه های اونها..

خلاصه رمان بوی نا

روزگار عجیبیه! آدم وقتی دقت کنه، می بینه که چه اتفاقاتی، همین دور و ور خودش افتاده که واقعا باور نکردنیه! مثل همین خاطره یا داستانی که می خوام براتون بگم! می خوام داستان خانواده ی حاج عباس جوکار بولاتپه لوش و حاج حسن جوکار بولاتپه لوش رو براتون بگم! اما قبل از اینکه شروع کنم اینم بگم که تمامی اسامی، نام خانوادگی، جاها و مکان ها و اشخاص، اگرم شباهتی با کسی یا جایی دارن، تصادفیه و حقیقت نداره!

اصلا این فقط یه داستانه برای سرگرم شدن! نام خانوادگیم چیزی گذاشتم که با هیچ نام خانوادگی یکی نباشه! جوکار بولاتپه لوش! فکر نکنم یه همچین نام خانوادگی اصلا پیدا بشه! خب! حالا برای سهولت کار، این دو نفر رو ، حاج عباس جوکار و حاج حسن جوکار صدا می زنیم! برای اینکه به داستان حاج عباس و برادرش حاج حسن برسیم و بعدش برسیم سراغ بچه هاشون که اصل داستانه، باید یه خرده برگردیم عقب که ببینیم اصلا این دو نفر کی هستن!

پس می ریم به سال های هزارو سیصد و سی شمسی و اون طرفا! شایدم یه خرده این ور و اون ور ترش! حالا کوچه پس کوچه های اون زمان تهران رو رد می کنیم تا برسیم به خونه حاج مصطفی جوکار که پدر همین حاج عباس و حاج حسن جوکاره! البته تو این سال ها این دو تا برادر سن و سالی ندارن و هنوز بچه هستن! هنوزم حاجی نشدن و همون حاج عباس و حسن صداشون می کنیم!

اطلاعات رمان رمان بوی نا

نام رمان : رمان بوی نا
نویسنده رمان : ماندانا معینی
ژانر رمان : عاشقانه_اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 283
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا