رمان بزرگسالرمان خارجیرمان عاشقانه

دانلود رمان بهره بوسه pdf از هلن هوانگ با لینک مستقیم

دانلود رمان بهره بوسه pdf از هلن هوانگ

دانلود رمان بهره بوسه از هلن هوانگ با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

استلالین اقتصاددان نابغه و ثروتمند، که دچار اختلال آسپرگر است. به همان اندازه که در پول در آوردن ماهر است در بوسیدن و رابطه با شخص مخالف ناشی و بی دست و پا است. پدر و مادرش از او می‌خواهند آنها را نوه دار کند. اما استلا از رابطه خوشش نمی آید او به توصیه شخصی تصمیم می گیرد برای به دست آوردن مهارت از کسی کمک بگیرد. و برای این کار اسکورت استخدام می کند.او مایکل فان مرد جذاب دورگه سوئدی ویتنامی، را استخدام می کند تا به او آموزش بدهد.

خلاصه رمان بهره بوسه

می دونم از سورپرایز متنفری استال. در راستای انتظارات ما و ارائه یک جدول زمانی منطقی، باید بدونی ما برای داشتن نوه آماده ایم. نگاه استال از صبحانه اش بالا پرید و بر صورت مسن و موقر
مادرش نشست. به کار بردن آرایشی ظریف و ماهرانه، توجه ربه چشمان قهوه ای روشن و آماده مبارزه اش جلب می کرد. برای استال این نشانه بدی بود. وقتی فکری در سر مادرش میرفت، مانند گورکنی انتقام جو –جنگجو و سرسخت، ولی بدون خز و دندان بود.

استال گفت:بهش فکر می کنم. این شوک راه را به سرعت برای افکار وحشتناکی باز کرد. “نوه یعنی بچه. پوشک. انفجار پوشک. بچه ها گریه می کنند، اشباح شیون کن و سوهان روح، که حتی بهترین هدفون های مانع صدا، نمی توانند جلوی آن را بگیرند. وقتی این قدر کوچک هستند، چگونه ان قدر طولانی و شدید گریه میکنند؟ به علاوه، بچه ها به معنای شوهر هستند. شوهر به معنای دوست پسر. دوست پسر یعنی قرار گذاشتن. قرار گذاشتن یعنی…استال لرزید.

اطلاعات رمان رمان بهره بوسه

نام رمان : رمان بهره بوسه
نویسنده رمان : هلن هوانگ
ژانر رمان : عاشقانه، بزرگسال
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 773
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا