رمان عاشقانه

دانلود رمان آخرین دفاع pdf از آذر یوسفی با لینک مستقیم

دانلود رمان آخرین دفاع pdf از آذر یوسفی

دانلود رمان آخرین دفاع از آذر یوسفی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

رهامِ مغرور، برای انتقام از منصورِ ارجمند، دست روی دخترِ دردونه اش نازگل می ذاره. نازگلِ بی تجربه و ۱۸ ساله رو به شدت عاشقِ خودش می کنه و توی اوجِ عاشقی، با وجودِ اینکه قلبش برای نازگل لرزیده، ترکش می کنه. درست لحظه ای که فکر میکنه با نابود کردن نازگل، از منصورِ ارجمند انتقام گرفته، خبرِ نامزدیِ نازگل رو می شنوه و این در حالیه که نامزد نازگل، برادرِ دوقلوی خودشه!

خلاصه رمان آخرین دفاع

رهام … دستم را در جیب شلوار خوش دوختم کردم و با سری بالا گرفته، لبخند تمسخر آمیزم را به نمایش گذاشتم … خستگی در تمام جانم نفوذ کرده بود، اما من اجازه ی تسلیم شدن نداشتم؛ هنوز به جایی نرسیده بودم، پس خستگی معنایی نداشت … نگاهم را به نگاه نگران سیاوش گره زدم و لبخند پر تمسخرم را وسعت دادم … نگاهش روی اعصابم خط می کشید و نمی دانم چرا همیشه نگران من شکست ناپذیر بود؛ هنوز نفهمیده بود که من اشتباه نمی کنم!

رهام این کار خطرناکه! … سری بالا و پایین کردم و با صدایی محکم و رسا لب زدم: می دونم … ببین قرار ما این نبود … نقشه ی ما یه چیز دیگه بود … اصلااون دختر می تونه مارو به چیزی که می خوایم برسونه؟ آخه چطوری؟ … چهره ی دخترک هیجده ساله در ذهنم پررنگ شد … او می توانست مارا به اهدافمان برساند؟ شاید … تک خنده ام، اوج بی اهمیتی افراطی ام را نشان می داد: می تونه!

نقشه هامون رو بهم نریز، این کار ریسکش بالاست … سیاوش نمی دانست که من عاشق ریسک کردن و بردن این بازی ام؟ من حاضر بودم هزاران بار ریسک کنم تا فقط به هدفم برسم! … بی آنکه جواب سیاوش را بدهم، عقب گرد کردم تا از آن اتاق تاریک و مرگ آور خالصی پیدا کنم! این اتاق بوی خون می داد … بوی درد و زجر می داد! بوی مادرم را می داد … هنوز دستم، دست گیره ی در را لمس نکرده بود که انگشتان سیاوش دور بازویم حلقه شد.

اطلاعات رمان آخرین دفاع

نام رمان : آخرین دفاع
نویسنده رمان : آذر یوسفی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1083
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا