رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان روزهای نیمه ابری pdf از الف_ صادقی با لینک مستقیم

دانلود رمان روزهای نیمه ابری pdf از الف_ صادقی

دانلود رمان روزهای نیمه ابری از الف_ صادقی با فرمت های pdf، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

وصال دختری پرستار که پدر و مادرش از دست داده و به همراه برادر و مادربزرگش زندگی میکنه و یه روز برادرش به دختری پولدار فرار میکنن و هیچ کس نمیدونه اصل قضیه این فرار چیه و این دختر فراری برادری خشن و غیرتی با یه مادر مریض داره که این پسره وصالُ اذیت میکنه و باور نمیکنه که وصال هیچی از فرار نمیدونه تا حدی که وصال مجبور میشه همراه مادربزرگش فرار کنه و بره تو یه عمارت و از یه زن مریض پرستاری کنه حالا نگو خودش با پاهای خودش اومده تو دهن شیر اومده خونه مرد خشمگینی که در به در دنبال وصال بوده و وصالُ خونه خودش پیدا میکنه و طی ماجرایی وصال و این اقا عقد میکنن و…

خلاصه رمان روزهای نیمه ابری

صداي نعره هاي وحشتناک این مرد قوي هيکل چهارستون دختر به دام افتاده در چنگالهایش را به رعشه در میآورد. چی با خودش فکر کرده که لقمه رو گنده تر از دهنش برداشته؟! فکش منقبض تر و فشار دستش بيشتر ميشود. چی تو اون مغز معيوبشمی گذشت که دست به همچين کثافتکاري زده؟! بی رحميش با چند برابر کردن فشار دست قفل شده بر گلویش به اوج می رسد.

فکر کردین اونقدر بیغيرتم که به این راحتی بذارم واسه خودتون راست راست بچرخين و به ریشمون بخندیدن!از فشار عصبی شدید چشمانش سرخ شده و رگ پيشانيش ورم ميکند؛ به طرز عجيبی وحشتناک میشود. کاش اندازه دانه ي عدسی دلش براي دختري که زیر دستان قویش جان میدهد بسوزد! دختري که تنها گناهش خواهر بودن است. صداي دورگهاي از بين دندانهاي کليد خوردهاش خارج میشود. د حرف بزن، کجاست خود نامردش؟ دستهاي لرزان دختر چادر گلگلی را محکمتر بين انگشتانش ميفشارد. سرش را بيشتر به دیوار میچسباند تا اگر جاي دارد شکافته شود او را در خودش محو کند. دیگر طاقتش طاق شده و تحمل اینهمه فشار را ندارد.

اطلاعات رمان رمان روزهای نیمه ابری

نام رمان : رمان روزهای نیمه ابری
نویسنده رمان : الف_ صادقی
ژانر رمان : عاشقانه، ااجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1714
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا