رمان بزرگسالرمان خارجیرمان عاشقانه

دانلود رمان شیرین ترین فراموشی pdf از دنیل لوری با لینک مستقیم

دانلود رمان شیرین ترین فراموشی pdf از دنیل لوری

دانلود رمان شیرین ترین فراموشی از دنیل لوری با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

النا بخاطر اشتباهی مجبور شد از ازدواج از پیش تعیین شده اش چشم پوشی کند و خواهر کوچکترش با نیکو بدنام ترین رییس مافیا ازدواج کند اما از اولین دیدار کشش زیادی بین النا و نیکو به وجود می آید…

خلاصه رمان شیرین ترین فراموشی

خانه ام خوش منظره بود. درب ورودی قرمز با کوبه ای طلایی. کف شطرنجی سیاه و سفید، پله کانی چوبی که با الکل براق شده بود. با لوستری درخشنده و پر تاللو.با این حال همیشه در شگفت بودم، آیا اگر گوشه کاغذ دیواری را کنار بزنم از آن خون می چکد؟ اگر این دنیا به اندازه یه شیشه شفاف بود، چه چیزها که مشخص نمی شد.به تلویزیون گوشه ای آشپزخانه خیره شدم. به سختی صدای گوینده اخبار را پردازش می کردم.

اما وقتی کلمه قتل از میان لب های قرمز یاقوتی اش خارج شد، کلمه در ذهنم به صدا در آمد. همان طور که حلقه را دور انگشت میانیم می پیچیدم، بغض گلویم را فشرد .درحالی که خانه ام، زندگیم بر پول های کثیف بنا شده بود، همیشه ‌می توانستم بگویم که من در این مسئله دخیل نبودم. نه تا همیناواخر امسال. اکنون، دستان من به خون آلوده بود و در حالی که خوابیده بودم، گناه مرا تماشا می کرد.

همان طور که خدمتکاران در رفت و آمد بودند و برای ناهار آماده می شدند، هر بار که درهای گردان باز می شد.صداهایی از سالن به گوشم می رسید. آهنگ یک خنده زنانه، طنین سرزنده صدایپسرعمویم بنیتو و صدایی که امروز صبح وقتی داشتم کلیسا راترک می کردم به طور مبهمی شنیده بودم. صدایی صاف، آرام و بی تفاوت بود. موهای پشت گردنم سیخ شد. میدانستم این صدا متعلق به شوهرخواهر آینده ام است و این تا حدودی دلیل پنهان شدنم در آشپزخانه بود. هرچند هرگز این را نمی پذیرفتم.

اطلاعات رمان رمان شیرین ترین فراموشی

نام رمان : رمان شیرین ترین فراموشی
نویسنده رمان : دنیل لوری
ژانر رمان : عاشقانه، بزرگسال، مافیایی، اجتماعی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 981
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا