رمانرمان عاشقانه

دانلود رمان شب ماه pdf از شهلا خودی زاده با لینک مستقیم

دانلود رمان شب ماه pdf از شهلا خودی زاده

دانلود رمان شب ماه اثر شهلا خودی زاده با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم

بی توجه به دردی که وجودش را دربرگرفته بود، از جا برخاست … سرش گیج می رفت و حالت تهوع داشت . دستش را جلوی دهانش گذاشت و بی اختیار عق زد .. همزمان در باز شد و مرد قوی هیکل وارد اتاق شد … ترس دوباره وجودش را پر کرد و به خود لرزید … ملافه را روی تن عریانش مچاله کرد و نگاه هراسانش را به او دوخت …صدای کلفت مرد نه تنها گوشش ، جانش را نیز خراشید.

خلاصه رمان شب ماه

چته ؟ هر کی ندونه فکر می کنه این کاره نیستی … خفه جواب داد: الان پا می شم … مرد نگاه هر*ز*ه اش را بار دیگر روی تن و جان لرزان او چرخاند و با نیشخندی گفت: برای هفته ی دیگه دو برابر می دم … بازم بیا … خودش می دانست با زن بخت برگشته چه کرده است … دلش می خواست فریاد بزند: بمیرمم دیگه پامو این جا نمی ذارم … اما مگر می شد … بدبختی هایش یکی یکی جلوی چشمانش رژه رفتند واو با بیچارگی لب زد: باشه ..

مرد خنده ای از ته دل کرد و گفت : نه مثل این که داری باهام کنار میایی … به زحمت روی اولین صندلی خالی نشست اما درد همچون نیشتری در تنش فرو رفت … لبهایش از شدت درد زیر دندان رفت و پلک هایش محکم بر هم فشرده شد … پیرزن کنار دستش انگار متوجه حالش شد و کنجکاو پرسید: چی شدی مادر؟ تن کوفته اش را به پشتی صندلی تکیه داد و نالید: هیچی نیست … یه کم کمرم درد می کنه ..

چه می گفت؟ دلش مردن می خواست … تصاویر شب گذشته زجرآور مقابل چشمانش رژه می رفتند … ضربه هایی که مردک بر تن و جانش کوبیده بود تا به اوج لذت برسد … پلک هایش را بر هم گذاشت … این روزها نمی دانست چرا آن قدر آن ضرب المثل قدیمی ورد زبان دل و جانش شده “خود کرده را تدبیر نیست “اصال نه آن ضرب المثل که می گفت” خودم کردم که لعنت بر خودم باد” بیشتر به کارش می آمد … خود احمقش او را به این جا کشانده بود …نادانی ، حماقت ،ترس همه و همه کارش را به این نقطه رسانده بود… با افتادن اتوبوس در دست انداز، درد بدی زیر دلش منتشر شد …انگشتانش درهم مشت شد و راه نفسش را بست … تجربه شب گذشته تلخ بود … خیلی تلخ …

اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا