رمان اجباریرمان اجتماعیرمان درامرمان عاشقانه

دانلود رمان سایه ی تردید pdf از بانو رضوانه با لینک مستقیم

دانلود رمان سایه ی تردید pdf از بانو رضوانه

دانلود رمان سایه ی تردید از بانو رضوانه با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان الناز دختری که قربانی تفکرات غلط خانواده شده و با حسام که به صورت بیمارگونه ای شکاک و متعصب است ازدواج میکند و قربانی حساسیت های او میشود..

خلاصه رمان سایه ی تردید

نگاه خیس از اشکم را به ملحفه ی خونی دوختم. درد امانم را بریده بود اما صدایی از گلویم خارج نمیشد. حس میکردم دیگر جانی در تنم نمانده و هر لحظه ممکن است از شدت درد بیهوش شوم. حسام با بالا تنه برهنه داخل آمد. با دیدنش ترس بر وجودم چیره شده و ملحفه ی نازک را روی تن عری*انم بالا کشیدم.

لیوان آب و مسکن را به سمتم گرفته و با صدای بمی که جذابیتش را برایم از دست داده و وحشت به دلم می انداخت گفت: بیا بخور بعد برو یک دوش بگیر ببرمت خونتون تا مامانت زنگ نزده. بدون اینکه لیوان را از دستش بگیرم نگاهم را بالا برده و خیره ی چشمان شبیه به مشکی اش شدم. چرا این کارو کردی؟

کنارم نشسته و با پوزخندی جوابم را داد: چون به گوشم رسیده بود چه فکری تو سرته.خواستم بهت بفهمونم کجای کاری. بغض کرده و با چانه ای لرزان نگاهش کردم که باعث شد اخم کند. ولی ما هنوز عقد نکردیم. قرص را در دهانم گذاشته و لیوان را به سمتم گرفت. نمیخواد بیخودی آبغوره بگیری. دیر یا زود این اتفاق می افتاد. قبل عقد و بعد عقدش توفیری نداره..

اطلاعات رمان رمان سایه ی تردید

نام رمان : رمان سایه ی تردید
نویسنده رمان : بانو رضوانه
ژانر رمان : عاشقانه_اجباری_اجتماعی_درام
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 978
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا