رمان تخیلیرمان خارجیرمان فانتزی

دانلود رمان ربودن فینیکس pdf از جان استرلینگ با لینک مستقیم

دانلود رمان ربودن فینیکس pdf از جان استرلینگ

دانلود رمان ربودن فینیکس از جان استرلینگ با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

روایت زندگی «فینیکس» دختر 18سالهِ خلافکار انگلیسی و «اِیو» پسری مودب و درسخون و مرموز آمریکایی و برادر بزرگ پسر جلد اول رمان که ….

خلاصه رمان ربودن فینیکس

پسر يك هدف عالي به نظر ميرسيد. عقب گروهي كه از ورزشگاه المپيك لندن بازديد ميكردند ايستاده و توجهش به ماشينهاي ساختمانسازي كه به سرعت از شيب عظيم ورودي ورزشكاران بالا ميرفت بود نه به دزدي كه او را زير نظر داشت. ساختمان تقريبا تمام شده و به نظر من شبيه كاسهي سوپ بزرگي بود كه در يك آبكش فلزي بزرگتر فرو كرده و روي روميزي سبز قرار داده باشند. تنها كار باقيمانده اين بود كه محوطهي اطراف را در آخرين لحظه درست كرده و قبل از اينكه از كل دنيا براي بازيها بيايند دستكاريهاي نهايي را انجام دهند.

افراد ديگري از كانوندر اين محل كار كرده و به من ياد داده بودند از كجا ميتوانم از دست نيروهاي فشرده ي امنيتي در بروم. قبلا هم يكي دوباري اينجا آمده بودم چون گردشگراني مثل اين دانشجوها پول بادآورده محسوب ميشدند. زمان زيادي براي وارسي قربانيام داشتم و افراد زيادي آن دور و بر نبودند كه كارم را خراب كنند. اگر شكار خوبي به تورم ميخورد ميتوانستم بقيه ي روز را راحت باشم و به سراغ گشت و گذار مورد علاقهام در كتابخانهي محلي بروم و نگران عواقبدست خالي برگشتن به خانه نباشم.

اطلاعات رمان ربودن فینیکس

نام رمان : ربودن فینیکس
نویسنده رمان : جان استرلینگ
ژانر رمان : عاشقانه، فانتزی، تخیلی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 238
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا