رمان بوکرمان خارجیرمان عاشقانه

دانلود رمان در طلوع وسوسه ام کن جلد دوم pdf از لیسا کلیپس با لینک مستقیم

دانلود رمان در طلوع وسوسه ام کن جلد دوم pdf از لیسا کلیپس

دانلود رمان در طلوع وسوسه ام کن از لیزا ولیپش با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

کو مریپن شخصیت اصلی داستان، کولی وحشی‌ای که تربیت شده تا برای قبیلش بجنگه و بکشه، روی كمرش طلسم بدبختی رو حمل می‌كنه. اون مثل شيطان قويه و زیباست. اون قاتل و بيرحمه و هر جا بره این طلسم همراهشه. طلسمی که مادرش رو کشته و هر کسی که وارد قلبش بشه رو هم می‌کشه. قبیله ی کو نیمه مرده رهاش می‌کنن و خانواده‌ای پیداش می‌کنن… وین دختر زیبا، ظریف و بیمار خانوادست که کو از همون لحظه ی اول عاشقش می‌شه ولی به خاطر طلسمش نمی‌تونه بهش نزدیک بشه، تا اینکه…

خلاصه رمان در طلوع وسوسه ام کن

وین همیشه فکر میکرد که کِو مِریپن زیبا است، همانطور که یک منظره تاریک یا یک روز برفی میتوانست زیبا باشد. او مردی قوی هیکل، جذاب و از هرحیث غیرقابل انعطاف بود. خیره سری و جسارت عجیب و غریب چهرهاش با چشمهای بسیار سیاهش که به سختیمیشد عنبیه آنها را از مردمکشان تشخیص داد، کاملا همخوانی داشت. موی سرش ضخیم و پرکالغی بود. ابروهایش صاف و پرپشت بودند، و چهرهاش با دهان عریضی که همیشه موقع فکر کردن منحنی شکل میشد و وین آن را بینهایت جذاب میدانست،کامل میشد.

کو عشق وین بود، اما هیچوقت عاشق او نبود. آنها از کودکی یکدیگر را میشناختند، از وقتی که خانواده هتویز او را پیدا کرده بودند. اگرچه آنها همیشه با او مثل یکی از افراد خانواده رفتار میکردند، اما مریپن مثل یک خدمتگذار رفتار میکرد.یک محافظ.یک غریبه.کو به اتاق خواب وین آمد و در چهارچوب در ایستاد و همانطور که او چمدان را با مقداری وسایل شخصی که روی میز آرایش بود، پر میکرد، به او نگاه کرد.یک برس، یک ردیف سنجاق و چند دستمال که خواهرش پاپی برای او گلدوزی کرده بود.

اطلاعات رمان رمان در طلوع وسوسه ام کن

نام رمان : رمان در طلوع وسوسه ام کن
نویسنده رمان : لیسا کلیپس
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 521
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا