رمان تخیلیرمان خارجی

دانلود رمان سه پایه ها pdf از جان کریستوفر با لینک مستقیم

دانلود رمان سه پایه ها pdf از جان کریستوفر

دانلود رمان سه پایه ها از جان کریستوفر با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

سه پایه ها ماشین هایی قدرتمند هستند که دنیا را اداره می کنند و توانسته اند انسان ها و افکارشان را تحت تسلط قرار دهند. آنها بعد از سیزده سالگی هر فرد روی سر او کلاهکی فلزی نصب کرده و افکارش را به دست می گیرند و با اینکار آنها را شیفته خدمت و بردگی برای خودشان می کنند.

خلاصه رمان سه پایه ها

اغلب انسان ها زندگی کردن با سه پایه ها و پیروی از آنها را قبول کردند، ولی هنوز افرادی هستند که قصد مبارزه با آنها را دارند.ژان پسری سیزده ساله است که زمان کلاهک گذاری اش رسیده است، ولی با فردی غریبه روبرو شده و سرنوشتش تغییر می کند… مجموعه سه پایه ها متشکل از سه رمان کوه های سفید، شهر طلا و سرب و برکه آتش، مجموعه ای علمی تخیلی در سبک پسارستاخیزی است.

جان کریستوفر، نویسنده این سه گانه، یکی از مشهورترین نویسندگان ژانر علمی تخیلی برای نوجوانان است که از دیگر آثار مهم او می توان به سه گانه گوی آتش و سه گانه شمشیر ارواح اشاره کرد….

ویل که در دهکده‌ای کوچک در انگلستان زندگی می‌کند، یک زندگی معمولی دارد و مانند هر نوجوان دیگری، منتظر است تا جشن کلاهک‌گذاری‌اش انجام شود. تا اینکه دوستش «جک» نشانه‌هایی از بقایای یک تمدن باستانی را به او نشان می‌دهد که قبل از سه‌پایه‌ها وجود داشته‌ است. جک اعتراف می‌کند که از کلاهک‌گذاری می‌ترسد؛ اما چند روز بعد، او نیز مانند همه‌ی نوجوانان دیگر، کلاهک‌گذاری می‌‌کند. پس از این ماجرا، جک سعی می‌کند از ویل دور بماند، چون به‌علت وجود کلاهک، ویل را برای اعتقاداتش خطرناک می‌داند.

اطلاعات رمان رمان سه پایه ها

نام رمان : رمان سه پایه ها
نویسنده رمان : جان کریستوفر
ژانر رمان : علمی، تخیلی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا