رمان خارجیرمان عاشقانه

دانلود رمان تا نیمه شب مال من باش pdf از لیسا کلیپس یا لینک مستقیم

دانلود رمان تا نیمه شب مال من باش pdf از لیسا کلیپس

دانلود رمان تا نیمه شب مال من باش از لیسا کلیپس با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

برادر امیلیا هتوی به تازگی مقام وایکنتی رو به ارث برده، ولی چون اجداد هتوی ها فرزند بودن، اونا برای زندگی در جامعه ی اشراف تربیت نشدن و مدام آبروریزی می کنن.

خلاصه رمان تا نیمه شب مال من باش

امیلیا بزرگترین خواهر، که تنها فرد بالغ و عاقل خانوادشه، تصمیم داره ازدواج نکنه تا بتونه از خواهرها وبرادرش مراقبت کنه ولی با روبه رو شدن با کم روهان، کولی جذاب، که با چهره ی برنزه و چشمهای طلاییش درست شبیه خدایان باستانه محاسباتش بهم می‌خوره. کم روهان به شدت پولداره و می تونه مشکلات برادر احمقش رو حل کنه ولی امیلیا نمی خواد زیر بار تعهد ازدواج با هیچ مردی بره. اون فقط به خاطر داشتن یه خاطره ی رومانتیک برای همه‌ی عمرش یک نیمه شب رو با کم روهان می گذرونه و حالا باید از شر اون خلاص شه! امیلیا می تونه این مرد سمج رو دست به سر کنه؟

پیداکردن یک شخص در شهری با جمعیت نزدیک به دو میلیون نفر کار دشواری بود. هر چند رفتار آن شخص به خوبی قابل پیش بینی بود و او معمولا در میخانه ها یا مشروب فروشی ها پیدا میشد باز هم پیدا کردنش به این آسانی ها نبود.”لئو آخه تو کجایی ”این فکری بود که وقتی چرخهای کالسکه در خیابان کال بد شروع به تلق تلق کردند به شدت ذهن دوشیزه امیلیا هتویز را بخودش مشغول کرده بود. لئوی دردسر ساز یاغی بیچاره. بعضی افراد وقتی بامشکلات غیرقابل تحمل مواجه می شوند به راحتی می شکنند و این در مورد برادر رسما جذاب و قابل اعتماد او صدق می کرد.

 

اطلاعات رمان رمان تا نیمه شب مال من باش

نام رمان : رمان تا نیمه شب مال من باش
نویسنده رمان : لیسا کلیپس
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 383
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا