رمان عاشقانه

دانلود رمان از پیله تا پروانه pdf از سارا رایگان با لینک مستقیم

دانلود رمان از پیله تا پروانه pdf از سارا رایگان

دانلود رمان از پیله تا پروانه از سارا رایگان با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

پروانه ای که با بابای معتادش تویکی از محله‌های فقیر تهران زندگی می‌کنه. خیلی اتفاقی تو آژانس هواپیمایی استخدام می‌شه. بعد از مدتی رابطه عمیقی بین اون و کیان که رئیس آژانسه به وجود می‌آید. این وسط رفت و آمدای سام خلبان جذاب و متاهلی که سال‌هاست به عنوان دوست و برادر کنار کیان بوده باعث شکل گیری یه احساس ممنوعه میشه. احساسی که سرانجامش…

خلاصه رمان از پیله تا پروانه

در میان اتاق حبس شده بودم و از هر چهار طرف دیوارهایش به من نزدیکتر می شد و دنیا را برایم تنگتر و نفس کشیدن را سختتر می کرد. صدای فریاد کشیدن مادرم درون گوشهایم می پیچید و عرصه را برای حیات تنگتر میکرد. دستهایم را روی گوش هایم گذاشتم و محکم فشار دادم، چشمهایم را مچاله کردم، دندانهایم را با تمام قدرت روی هم سوار کردم… بی فایده بود.

صدای ضجه و فریادهای مادرم نزدیک شد و فشار لایه های محکم دیوار به جسمم نزدیکتر. درد محبوس در قلبم، فرصت را برای فرار از زندان وجودم غنیمت میشمارد و به سینهام فشار میآورد… بیهوده بود. صدای نفسهای کدر و پلشت درد در وجودم غلغله به راه میاندازد، با ناخنهای تیز و کثیفش به دیوار جسم و روحم چنگ میاندازد و مرا تا مرز دیوانگی هدایت میکند.

دندانهای قوی و زرد رنگش را در مغز و قلبم فرو میکن و گلویم چنان فریاد میکشد که صدای ناله و شیون مادرم را در خود گم میکند. از درون تلاش درد برای سلطنت بر وجودم و از برون فشار لایه های دیوار و صدای زجرآور مادرم. نعره می کشم… بیهوده است . نفیر می کشم… بی فایده است. خودم را میکوبم به دیوار. می کوبم به دیوار… می کوبم به دیوار … تاریکی شب می رود.

اطلاعات رمان رمان از پیله تا پروانه

نام رمان : رمان از پیله تا پروانه
نویسنده رمان : سارا رایگان
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1376
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا