رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان آخرین شعله شمع pdf از پ_غفاری با لینک مستقیم

دانلود رمان آخرین شعله شمع pdf از پ_غفرانی

دانلود رمان آخرین شعله شمع از پ_غفرانی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

ترلان یک دختر جوونه که همراه خواهرش سال ها تحت سرپرستی دایی و زندایی زندگی کردند. به خاطر برخی مشکلات تصمیم به جدایی می گیرد و با اقدامی تمام زندگی خود را تحت الشعاع قرار می دهد ناخواسته درگیر بازی مرد جوانی می شود که با هدفی خاص مدتهاست او را تحت نظر دارد. بستر زمانی و مکانی داستان حال و جامعه امروزیست. اما گذشته دختر جوون داستان، بر حال و آینده اش تاثیری ژرف خواهد گذاشت… تنهایی، عشق و ایثار کلمات کلیدی این رمان است.

خلاصه رمان آخرین شعله شمع

راهی ام کن -مرخصی شما….بلند شو دیگه….انگار دلت نمیاد بری! -مرخص؟؟ پرده اتاق را کنار زد و نور با تمام حجم بی وزنش، توی اتاق کوچک اما شیک و خصوصی ام چنبره زد. چشمهامو کمی باز و بسته کردم هنوز تاب این روشنایی ناگهانی رو  نداشت…باید عادت می کرد ..کم کم و نرم نرم…درست مثل خودم که باید عادت می کردم نرم نرم و کم کم… -فکر می کردم باید چند روز تحت نظر باشم طور خاصی نگاهم کرد.

ولی نترس خوب میشی..چشمت هم دنبال مسکن نباشه که هیچ خوب نیست بلند شو..بلند شو کم ناز کن…دردت طبیعیه…ناسلامتی یه عمل سخت داشتیبهش عادت کنی.عادت! چه کلمه آشنایی! ولی باید عادت می کردم…-میشه کمکم کنید بلند شم؟با بی میلی به سمتم اومد…نگاهم زوم اون تیله های نامهربون توی صورتش بود…انگار دنبال حرفهایی می گشتم که خودمو مستحقش می دونستم..پیش سرزنش اطرافیان بودم. شاید به همین خاطر همه حرکاتش به نظرم ِی پیش ، ملامت بود و شماتت..حتی رنگ روشن چشمهاش هم انگار از آتش نفرت درونش تلولو گرفته بود!

 

اطلاعات رمان آخرین شعله شمع

نام رمان : آخرین شعله شمع
نویسنده رمان : پ_غفرانی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 915
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا