برگزیده هارمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان شوریده حال PDF از الهه محمدی با لینک مستقیم

دانلود رمان شوریده حال PDF از الهه محمدی

دانلود رمان شوریده حال از الهه محمدی با فرمت های pdf، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

“راه می رفت و با خودش می گفت:جون منه،مگه آدم می تونه از جونش ساده بگذره؟قلبش شوریده وار اون نبض پرخون و تپنده رو می کشید.با خودش فکر می کرد اگه واقعا رفتن راشین حقیقت پیدا کنه،باید چکار کنه….”شوریده حال سرگذشت غریب دختری ست که بعد از مدت ها از کابوس لحظه هاش بیدار می شه و می فهمه زمانی که در عوالم دیگه ای سپری می کرده، همسر مردی شده.درحالیکه در گذشته نامزدی رسمی داشته . تقابل این دو قصه با هم لحظات و ماجراهای هیجان انگیزی برای مخاطب رقم زده که دوستش خواهید داشت.

خلاصه رمان شوریده حال

هر کلمه جان یک جمله است…هر جمله دفتری از روایت هاست…و هر فصل یک کتاب از زندگی است.چه تلخ است گذشته ای از خود نداشته باشی تا زمان حالت را بسازد.حالا که گیر لحظه هایی، خودت را درگیر گذشته نکن تا آینده ات روشن باشد.کلمه، جمله، نقطه، خط، خطابه…هر یک به تنهایی حرفی ندارند، کنار هم که قرار می گیرند روایتی می سازند.

شاید «کابوس» باشد، می تواند از رویا و در «بیداری» معنا شود، نهایتا «زمانه»ای است که باید با آن پیش رویم؛ خواه تلخ یاشیرین!اگر عاشقانه می نویسم نه هجر عشقی به دل دارم نه پی عشقی می دوم. این سودای بی تکرار را زمزمه می کنم تا مشق آدمیت بیاموزم.از عشق هر آنچه خطاست، صواب می شود به شرط آن که بلیغ و شیوا باشد.

اطلاعات رمان شوریده حال

نام رمان : شوریده حال
نویسنده رمان : الهه محمدی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
تعداد صفحه رمان : 763
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا