رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان جدال مجنون وار pdf از زینب رحیمی با لینک مستقیم

دانلود رمان جدال مجنون وار pdf از زینب رحیمی

دانلود رمان جدال مجنون وار از زینب رحیمی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

زوج اول مربوط میشه به زینب و افشین. زینب دختری مغرور که در شب ازدواجش اتفاق های ناگوار زیادی برایش رخ میدهد و تمامی باور ها و عقایدش عوض میشود و تمامی احساس و علاقه اش نسبت به همسرش افشین به نفرتی بزرگ تبدیل میشود. زینب خودش را برای یه نبرد بزرگ با افشین که پسری مغرور و شکست خورده است و پلیس ماهر و توانمندی است، اماده کرده است. در این جدال…

خلاصه رمان جدال مجنون وار

دستم توی دست معین قفل شده بود و دوتایی آروم به سمت اتاق خوابی که امشب برای من و معین داخل خانه بزرگ آقا آماده شده بود، میرفتیم. ساقدوش ها هم پشت سرمون میومدند. از زهرا شنیده بودم که امشب چه اتفاقی باید بیفته و چرا باید شب اول رو تو خونه بزرگ آقا باشم و چرا ساقدوش ها دنبالمون میان.

 با پوزخندی که زد حس کردم که روح لاتی تنم پرید. آروم و بی صدا روی تخت نشسته و خفه خون گرفتم. دیگه بهت اثبات شده بود که نباید با این غول بی شاخ و دم کل کل کند. بعضی وقت ها به چیزی عصبی میشه و حرف هیی میزنه که جز سکوت راه دیگه ای ندانی. دقیقا مثل الان. یهو به سمت میز لوازم آرایش رقت و از داخلش یه چاقی دراورد.

با وحشت و تعجب نگاهش کردم، یا خدا، میخواد چیکار کنه؟ مقابل چشمای متعجب و وحشت زده من، آستین لباسش را زد بالا و خراش کوچکی با چاقو روی بازویش انداخت. با دیدن این صحنه نمیدونم چرا حالم بد شد. تازه فهمیدم که واسه چی ایتکار کرد. دستمالی که باید میداد به ساقدوش ها رو گذاشت روی بازویش و خون های دستش رو باهاش پاک کرد.

اطلاعات رمان رمان جدال مجنون وار

نام رمان : رمان جدال مجنون وار
نویسنده رمان : زینب رحیمی
ژانر رمان : عاشقانه_اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 296
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا