رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان خاکستر عشق pdf از مریم جلالی با لینک مستقیم

دانلود رمان خاکستر عشق pdf از مریم جلالی

دانلود رمان خاکستر عشق از مریم جلالی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

مینا پرستار خوشگل و ناز و لوندی که پس از سال ها علی عشق قدیمی جذاب و شیطونش رو که فکر میکرده بهش نارو زده رو تخت بیمارستان میبینه و یه عشق جنجالی و دلبرانه شروع میشه، در حالیکه دکتری که عاشقشه اونو می دزده تا با دست درازی، اونو از عشقش بگیره…و جدالی بین دو مرد شروع میشه… و وقتی می خواد همه چی آروم بشه پای یه زن میاد وسط که…

خلاصه رمان خاکستر عشق

در ذهنم می چرخید که چرا باید او به چایی خوردنم با دکتر حساسیت نشان دهد و اصلا چرا من برای آن که ناراحت نشود و راجع به من و دکتر خیال بدی نکند درخواست دکتر را رد کنم… نمی دانم… خودم هم نمی دانستم چرا این گونه رفتار می کنم… و شاید هم دلم نمی خواست که بدانم.به استیشن پرستاری رفتم و بعد از انجام کارهایم شامم را که شنیسل مرغ بود و نازنین چون می دانست آن را سرد می خورم، آن را برایم کنار گذاشته بود، خوردم.

بعد از شام بار دیگر به اتاق آقای پارسا رفتم. او خوابیده بود و حالش طبیعی به نظر می رسید که باعث شد خیالم راحت شود.به پذیرش که رفتم و نشستم نازنین که مشغول نوشتن چیزی داخل یک پرونده بود، پس از نوشتن آن گفت: خب حالا برام تعریف کن امروز اینجا چه خبر بوده؟آرام در کنار گوشش زمزمه کردم: میگم برات.نرس دیگر که او هم مشغول نوشتن بود کارش را تمام کرد و گفت که برای تزریق سر ساعت چند تا از بیماران می رود.

پس از رفتن او همه چیز را مو به مو بی کم و کاست برای نازنین تعریف کردم.او بعد از اتمام حرف های من کمی فکر کرد و بعد گفت: مینا… اون در حال حاضر تنهاست… از طرفی بهت توجه کرده و گفته تو رو از یاد نبرده… از طرف دیگه هم درباره ازدواج از تو سوال کرده… من فکر می کنم..‌ یعنی امکانش هست که اون بخواد دوباره…به میان حرفش رفتم و گفتم: نگو نازی. ادامه نده.

 

اطلاعات رمان خاکستر عشق

نام رمان : خاکستر عشق
نویسنده رمان : مریم جلالی
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا