رمان اجباریرمان بزرگسالرمان عاشقانه

دانلود رمان پیچ شمرون pdf از نازنین محمد حسینی با لینک مستقیم

دانلود رمان پیچ شمرون pdf از نازنین محمد حسینی

دانلود رمان پیچ شمرون ،از نازنین محمد حسینی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

آرش تک پسر حاج فتوره چی بزرگ بازار! کسی که به دختر بازی توی جمع هامون معروف بود. کسی که هیچ دختری از زیر دستش سالم درنمیومد. یه پسر عیاش به تمام معنا ولی انقدر جذاب که عاشقش شدم. عاشقش شدم، جونمم براش می دادم. همه ی زندگیم بود… ولی اون! ازدواج با من براش یه معامله ی بزرگ بود معامله ای که وقتی بچه اش تو شکمم بود فهمیدم این ازدواج یه معامله بوده ..‌

خلاصه رمان پیچ شمرون

تلفن را روی لیلی لطع کرد. حاال آنمدر هم طول نمی کشید تا لیلی بیاید. شاید پنج دلیمه بیشتر طول نمی کشید دخترکلباس هایش را به تن کند و پایین برود ولی از آنجایی که هر روز کارشان همین بود حسابی اعصابش را خورد می کرد. انتظار داشت همان لحظه که جلوی درشان می رسید لیلی هم پایین باشد ولی امکان نداشت چنین اتفالی بیافتد.

هر روز برنامه شان همین بود. زنگ میزد و لیلی را تهدید می کرد ولی روز بعد باز همان آش بود و همان کاسه. سرش در گوشی اش بود و صفحه اینستاگرامش را چک می کرد. دیگر عادتش شده بود به این روزمرگی های تکراری تن دادن… هر لحظه که حوصله اش سر می رفت آیکون هفت رنگ اینستاگرام اولین انتخابش بود.

به استوریهای دوست هایش نگاه می کرد و برای هر کدام از آن ها چشم و ابرویی باال می انداخت. همه از نظرش مسخره می آمد. تمام کارهای آدم ها از دید او مسخره بود. آن هایی که دانشگاه بودند هر روز از مسیر دانشگاه و موزیک هایی که گوش می دادند فیلم می گذاشتند و نصؾ دیگر هم مدل شده بودند! البته نصفی هم آرایشگر و یا فیت نس کار بودند!

 

اطلاعات رمان پیچ شمرون

نام رمان : پیچ شمرون
نویسنده رمان : نازنین محمد حسینی
ژانر رمان : عاشقانه، اجباری
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 459
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا