رمان عاشقانه

دانلود رمان شهر گناه pdf از ستاره شجاعی مهر با لینک مستقیم

دانلود رمان شهر گناه pdf از ستاره شجاعی مهر

دانلود رمان شهر گناه از ستاره شجاعی مهر با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

بوی خون میومد. نگاه ترسیدم رو چرخوندم به دور و برم. چشمای اونم ترسیده بود. عرق از روی پیشونیش سر خورد اشک های جمع شده توی مردمک های سیاهش دلمو لرزوند. اولین بار بود اشکش رو می دیدم. یکم خودم رو کشیدم عقب نفسم بالا نمیومد… نفسش بالا نمیومد. تو شوک وحشتناکی دست و پا می زدم. زیر گلوم می سوخت. جای فشار ناخناش روی قفسه ی سینم درد می کرد. دستای اونم خاکی بود… خونی بود.

خلاصه رمان شهر گناه

اگه زود برنمی گشتیم گیرمون مینداختن. اول من تکون خوردم و بعد اونم به خودش اومد.صدام خش داشت. بریم؟ از لحن صدام خوف کردم. اشک هام داشت می ریخت و من بی اعتنا بودم. لب هامو تکون دادم تا حرف بزنم. اما نشد…هیچ وقت بعد از اون شب راجع بهش حرف نزدیم با نگامون فهموندیم باید لال بشیم. تا اخر عمر. یه قرار بین من و اون. کنار هم آهسته قدم زدیم. از اون خونه ی شوم زدیم بیرون. دیگه صدای نفس هامونم نمی شنیدیم. دور شدیم… خیلی دور

اما هنوزم بوی خون می اومد. صدای در را شنید. یک بار…دو بار روی دور سوم ظرف های کف زده را کنار شیر آب رها کرد وصاف ایستاد. بخاطر نشستن پاهایش خواب رفته بودند. خم شد و با کف دست روی زانوهایش ضربه زد. کف پاهایش به گز گز افتادند و صورتش جمع شد. روسری کوتاهش را روی سرش مرتب کرد. جلوی یکی از دمپایی هایش پاره بود و به محض قدم زدن دهان باز می کرد. برای همین به زحمت پاهایش را روی کف سیمانی حیاط می کشید. مادرش یک هفته پیش گفته بود یک جفت برایش می خرد. انتظارش داشت طولانی می شد.

اطلاعات رمان رمان شهر گناه

نام رمان : رمان شهر گناه
نویسنده رمان : ستاره شجاعی مهر
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 966
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا