رمان عاشقانه

دانلود رمان جدال عشق و نفرت جلد دوم pdf از شایسته نظری با لینک مستقیم

دانلود رمان جدال عشق و نفرت جلد دوم pdf از شایسته نظری

دانلود رمان جدال عشق و نفرت جلد دوم از شایسته نظری با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان زندگی یه دختر ته ته غاری که عاشق ماشین رانی و مسابقه است که تو این مسابقات با یه پسر اشنا میشه واین پسر خوشکل ما تنها رقیب نفس میشه

خلاصه رمان جدال عشق و نفرت جلد دوم

با تکان هایی که شانه ام خورد چشمانم را به سختی باز کردم دیدن صورت کمیل در نیم میلی متری صورتم شوک عظیمی بر من بود.در بهت و سکوت با چشمانی گشاد شده خیره اش شدم.ابرویی بالا  انداخت و یک چشمش را بست. صبح بخیر پاشو صبحانه آماده کن. چشمانم را محکم بر هم فشردم. تازه یادم افتاد شب گذشت بین بازوانش تا صبح به خواب رفته بودم و طبق قرار باید نان می خریدم و صبحانه آماده می کردم.

لب هایم آویزان شد، با کف دست به سینه اش زدم و
نالیدم. سرده من نمیرم. رو به شکم خوابید و با هر دو دست بالشتش را محکم چسبید. لباس گرم بپوش قرارمون که یادت نرفته؟ با بدنی بی حال و چشمانی خواب آلود نشستم، پتو را کنار زدم و مشت محکمی به پشتش زدم. بدجنس نون که داشتیم. در همان حال یک چشمش را باز کرد: آخی قلنجم شکست.
با اخم و دلخوری رویم را بر گرداندم با قدم های بلند که صدای پایم در اتاق می پیچید به سمت سرویس رفتم.  موقع لباس پوشیدن نگاه بدجنسم را به چهره ی غرقخوابش زدم، زیر لب غر زدم: بدجنس بداخلاق صبر کن به وقتش حالتو می گیرم.

اطلاعات رمان جدال عشق و نفرت جلد دوم

نام رمان : جدال عشق و نفرت جلد دوم
نویسنده رمان : شایسته نظری
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1077
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا