رمان بزرگسالرمان تاریخیرمان خارجیرمان عاشقانه

دانلود رمان پیشنهاد بیشرمانه یک جنتلمن PDF از جولیا کوین با لینک مستقیم

دانلود رمان پیشنهاد بیشرمانه یک جنتلمن جلد سوم PDF از جولیا کوین

دانلود رمان پیشنهاد بیشرمانه یک جنتلمن از جولیا کوین با فرمت های PDF، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

سوفی فرزند نامشروع یک اشراف زاده است که بعد از مرگ پدر، مجبور به خدمتکاری نامادری‌اش و دختران او می‌شود. بندیکت بریجرتون جوانی جذاب، ثروتمند و اشرافی است که در جشنی با سوفی در لباس مبدل روبه‌رو شده و فکر می‌کند او بانوی رویاهایش باشد و خواهان ازدواج با اوست… اما بندیک برای سوفی خدمتکار چه نقشی در نظر دارد؟ معشوقه!

 خلاصه رمان پیشنهاد بیشرمانه یک جنتلمن

همه ی خدمتکارها این را میدانستند. اما عاشق سوفی کوچولو بودند. از همان بدو ورودش به
نوود پ پارک عاشقش شده بودند. کودک سه ساله ای که میان یک کت خیلی بزرگ پیچیده شده و در شبی بارانی از ماه جوالی جلوی ورودی خانه رها شده بود. و چون عاشقش بودند همه تظاهر میکردند او همان چیزی است که اِرل ششم پنوود ادعا داشت – دختر یتیم یک دوست قدیمی. مهم نبود چقدر چشمان سبز خزهای سوفی و موهای بلوند تیرهاش شبیه اِرل بودند.

مهم نبود چقدر حالت چهره اش، آن هم به صورت قابل توجه ای، شبیه مادر تازه مرحوم شده ی اِرل
بود یا اینکه لبخندش نسخه ای از لبخند خواهر اِرل بود. هیچ کس نمیخواست با اشاره به اینموضوع سوفی را ناراحت کند – یا کار خود را به خطر بیندازد.
اِرل ، ریچارد گانینگورث اول، هیچ وقت در مورد سوفی یا اصل و نسبش صحبت نمیکرد.اما مطمئنا میدانست سوفی فرزند نامشروع خودش است.

هیچ کس نمیدانست در آن شببارانی که سوفی پیدا شد، در نامه ای که کلفت خانه داخل جیبش پیدا کرد، چه چیزی نوشته شده بود. اِرل ،چند ثانیه بعد از خواندش آن را سوزاند. چروک شدن و جمع شدن آن را میانشعله های آتش نگاه کرد و بعد دستور داد نزدیک شیرخوارگاه اتاقی برای سوفی آماده کنند.
سوفی از آن زمان همانجا ماند. اِرل او را سوفیا مینامید و او هم اِرل را سرورم خطابمیکرد. آنها تنها چند بار در سال همدیگر را میدیدند – هر بار که اِرل از لندن برمیگشت که زیاد هم نبود.

 

اطلاعات رمان رمان پیشنهاد بیشرمانه یک جنتلمن جلد سوم

نام رمان : رمان پیشنهاد بیشرمانه یک جنتلمن جلد سوم
نویسنده رمان : جولیا کوین
ژانر رمان : عاشقانه، تاریخی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 563
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا