برگزیده هارمان عاشقانه

دانلود رمان سرمه سنگ PDF از عاطفه منجزی با لینک مستقیم

دانلود رمان سرمه سنگ PDF از عاطفه منجزی

دانلود رمان سرمه سنگ از عاطفه منجزی با فرمت های PDF، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

سرمه دختری پاک و مهربان که گاه شیطنتش به دل مینشیند و گاه جدیتش مخاطب را وادار به احترام به عقاید و طرز فکرش سامی پاشا ربات دوست داشتنی داستان ،مردی کمال گرا، مسئول و جدی که رابطه ی برادرانه اش با علی شر و شیطان داستان به شدت دلپذیر بود .

خلاصه رمان سرمه سنگ

رمان سورمه سنگ اخرین اثر عاطفه منجزی نویسنده ای که سابقا با انتشار رمان های ::مسافر کوچه های عاشقی ،تیه طلا ،لبخند خورشید ،پرنده بهشتی ،شاه ماهی ،قله قاف ،شب چراغ ،گل وسکه و ماه ،در پس نقاب ،بسته به جونم ،یکی نبود . خود را یکی از دوست داشتنی ترین های عرصه ی رمان نویسی امروز معرفی کرده . داستان درست از مغازه ی اقا رحمان شروع میشود جایی که خرید تخمه کتان برای قناری های عزیز دومین دیدار سرمه با دو مهمان غریبه ی تازه از فرنگ برگشته ی پدربزرگش را به ارمغان می اورد .

روند قصه مثل کارهای سابق منتشر شده از ایشان روندی ارام و پیوسته داشته که به مخاصب فرصت هضم اتفاقات و همراه شدن با شخصیت های داستان را می دهد ،مورد چشمگیر دیگری که در اکثر رمانهای خانم منجزی ( با چشم پوشی از چند کار اولیه که شدت این مسئله در ان کمتر بود میتوان گفت تمام رمان های ایشان ) به چشم می اید “فضای خانوادگی ” و گرمی است که باورپذیری و ملموس بودن داستان را افزایش میدهد .

این رمان هم مثل سایر رمان های دیگر خانم منجزی (به طور دقیق از رمان شاه ماهی به بعد)شخصیت محور است به این معنا که هر شخصیت دارای کارت شناسایی خاصی برای خود بوده و دارای ویژگی های شخصیتی و رفتاری متفاوتی است .

 

اطلاعات رمان رمان سرمه سنگ

نام رمان : رمان سرمه سنگ
نویسنده رمان : عاطفه منجزی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا