رمان روانشناسیرمان عاشقانه

دانلود رمان سویل جلد دوم ( مایی دیگر ) PDF از صبا ترک با لینک مستقیم

دانلود رمان سویل جلد دوم ( مایی دیگر ) PDF از صبا ترک

دانلود رمان سویل جلد دوم ( مایی دیگر ) از صبا ترک با فرمت های PDF، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

جلد دوم از رفتن سویل برای دور ماندن از اتفاقات آتی بعد از پیدا شدن مازیار و بعد برگشت و اتفاقات گذشته که باعث دزدیده شدن سویل بود و مشکلات بین عماد و سویل و مشکلات روحی سویل هست..

خلاصه رمان سویل جلد دوم ( مایی دیگر )

 

با نبودن او، گویی دن یا دیگر رنگ ندارد. موسیقی صدایش هم کمتر به گوشم میرسد، مگر آنها که برایم بهیادگار از لحظات عشق او مانده است. مرد صبور و دوست داشتنیام این روزها، سنگ شده، سخت شده است ._سویل… دایی… سالوادور منتظرت مونده .سالوادور… دوست این روزهای تلخ.، بپرس اگر نامیک و رحمان تو جمع هستن نمیام .نامیک، پسر ترک تباری که این روزها نگاهش زیادی برایم حرف دارد.

و رحمان، دوستی که مدتی است به دوستبودن یا عاشقبودنش شک دارم.همانکه چند بار عماد، جستهگریخته دربارهاش میپرسد و من حتینمیخواهم لحظهای باعث ن اراحتی مرد من شود._میگه رحمان حتما میاد ولی نامیک رو نمیدونه.امروز، افتتاح گالری یکی از دوستانمان است اما دایی نمیآید ._نه، نمیام. میخوام به عماد زنگ بزنم… ..چشم میبندم و مانند همیشه تصور میکنم او اینجا است، کنار من. انگشتمیکشم روی تن عریان م، به یاد لمسهای عاشقانهی او هر بار که من را حمام میکرد؛ اما نمیشود. انگشتان سرمازدهی من کجا و لمسهای گرم او کجا؟

 

اطلاعات رمان رمان سویل جلد دوم ( مایی دیگر )

نام رمان : رمان سویل جلد دوم ( مایی دیگر )
نویسنده رمان : صبا ترک
ژانر رمان : عاشقانه، روانشناسی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 576
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا