رمان پلیسیرمان جناییرمان عاشقانهرمان مافیاییرمان هیجانی

دانلود رمان منجی شیطان جلد دوم pdf از النا جم با لینک مستقیم

دانلود رمان منجی شیطان جلد دوم pdf از النا جم

دانلود رمان منجی شیطان جلد دوم از النا جم با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

دختر خبرنگاری که جون یه خلافکار رو نجات میده .. آدمیایی دنبال این خبرنگارن که به خاطر اطلاعاتش به قتل برسوننش. یه برادر گمشده داره و یه عشق نافرجام به خاطر بیماریش از مردا فراریه ولی رادمان سر راهش قرار میگیره یه ازدواج ناخواسته باعث میشه بیماریش فراموش بشه آوین عاشق رادمان میشه ولی تو راه عشقشون محمد میاد پلیسی که عاشق آوینه و میخواد خلافای رادمان رو برملا کنه ولی رادمان خودش رو به پلیس معرفی میکنه تا بتونه قاتل…

خلاصه رمان منجی شیطان جلد دوم

صدای ویبره ی گوشی اش داشت عصبی ام میکرد. خودش دستپاچه سعی کرد قطعش کند که بالاخره صدای آوین درآمد.
رامان زیر زیرکی نگاهی به من انداخت و اشاره کرد “چه خبره ؟” سر به نشانه ی ندانستن تکان دادم. _سلما عزیزم حداقل نمی خوای جوابش رو بدی از روی ویبره برش دار. سلما با شرمندگی نگاه آوین کرد و صورت سفیدش گلگون شد. تلفنش را برداشت و از پشت میزغذا بیرون آمد و از سالن بیرون رفت.

هر سه نفرمان به هم نگاه کردیم که رامان مشکوک پرسید: _این چشه ؟ توی این دو سالی که میاد اینجا این چند وقت خیلی عجیب و غریب شده. آوین با تردید نگاه من و رامان انداخت. کنجکاو بودم جوابش را بدانم ،می دانستم سلما همه چیز را به آوین می گوید. وقتی سکوت آوین طولانی شد رامان نگاهی به او انداخت: -آوین ؟

آوین مردد نگاهی به رامان انداخت ،با اینکه هنوز عاشق هم بودند و رامان جانش برای آوین در می رفت ولی باز هم از رامان حساب می برد و این آوین گفتن رامان او را به حرف آورد. _راستش .. یکی رو … دوست داره … دوباره سکوت ، داشت من را عصبی میکرد با این مدل حرف زدنش. که رامان گفت: _عزیزم چیزای جدیدش رو بگو ،اینو که همون روی نامزدیمون فهمیدیم.

اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا