رمان عاشقانه

دانلود رمان عشق بی رحم جلد دوم pdf از رز آبی با لینک مستقیم

دانلود رمان عشق بی رحم جلد دوم pdf از رز آبی

دانلود رمان عشق بی رحم جلد دوم از رز آبی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان در مورد پسری به اسم آرشام که تازه از حبس ازاد شده…متوجه میشه زنش دل ارام که به زور دست درازی به دستش اورده غیابی طلاق گرفته و با ارتان عشق سابقش(برادر آرشام) که ارشام باعث جدایی شون بود ازدواج کرده…زخم خورده و پر از کینه میره سراغش تا اینکه…

خلاصه رمان عشق بی رحم جلد دوم

نگام میکنه، آب دهنمو سخت قورت میدم، عقب میرم و فکر میکنم باید توی این موقعیت چیکار کنم؟ یخ کردم، تموم تنم یخ کرده و بی دلیل.. شاید بی دلیل از مرد مقابلم میترسم …من از همه ی مردا میترسم ..
از همون روزی که توی اون اتاق لعنتی خونه عمو زیر دست و پای آرشام جون کندم از مردا میترسم…از هر آغوشی فراریم… از هر لمس و نوازشی بیزارم … از هر بوسه ای متنفرم… از هر رابطه ای حالم بهم میخوره… و حالا  درست امشب و اینجا ما بهم محرم شدیم.. اولین شب تنهاییمونه…

من همسر برادر شوهر سابقم شدم؟ یا نه قشنگترش اینکه من برگشتم به عشق اولم…به عشق سابقم …به نامزدم که بی رحمانه برادرش ازم گرفتش و حالا.. حالا از یه جنگ میام… خستم… نمیتونم ذوق کنم… زخمیم… نمیتونم بغلش کنم و بگم خوشحالم دارمت … نمیتونم و همه رو مدیون آرشامم..آرشامی که الان توی حبس و اگه خبر ازدواجم بهش برسه … آرتان که جلو میاد فکرامو میزارم واسه بعد… اروم و مهربون میگه دل آرام؟ معنی این همه ترس چیه؟ به من و حرفام اعتماد نداری؟

اعتماد؟ من دیگه به چشمای خودم اعتماد ندارم… اما به مرد روبه روم چرا… دارم…یعنی… دلم میخواد داشته باشم… اما کدوم مردی که از زنش بگذره؟
حتی اگه قول داده باشه؟ اونم بعد این همه دوری… بعد این همه شکست… بعد این همه حسرت …خوبم!
لبه ی تخت می شینم… چون خوب نیستم…

 

اطلاعات رمان عشق بی رحم جلد دوم

نام رمان : عشق بی رحم جلد دوم
نویسنده رمان : رز آبی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : جلد دوم
تعداد صفحه رمان : 1011
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا