رمانرمان عاشقانه

دانلود رمان همیشه تلخ می نوشم pdf از مائده فلاح با لینک مستقیم

دانلود رمان همیشه تلخ می نوشم pdf از مائده فلاح

دانلود رمان همیشه تلخ می نوشم از مائده فلاح با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

رمان همیشه تلخ می­نوشتم… رمانی است از زندگی دختری که می­ خواهد انتقام خودکشی دوستش پریا را بگیرد.پریا به خیانت حسام پی می ­برد و خودکشی می­ کند و حالا یکتا خودش را به حسام نزدیک می ­کند تا انتقام بگیرد. تن به هر خفت و خوای می­ دهد فقط برای انتقام، در این میان، شهاب، همکار حسام اول تحقیر و تهدیدش می­ کند و بعد هر دو عاشق هم می­ شوند. سراسر رمان پر از صحنه­ های «نفهمی» یک دختر است. صحنه­ ی «لجبازی» و «غدگری» جنس زن.  تا آخرش هم همین است و جنس مرد که می­ خواهد این دختر وحشی را رام کند. حتی شهاب هم که بعدا عقدش می­ کند بارها می­ گوید که از رام کردن یکتا لذت می­ برد.

خلاصه رمان همیشه تلخ می نوشم

چطور می توانست چشم در چشم هووی مادرش شود و با لبخند احوال پرسی کند؟ صدای سهراب خان را شنیدم که با مامان خداحافظی می کرد. امیر رضا نگاهش را به سمت بالا آورد و من هم پرده را کشیدم. میل داشتم کشیده ی آبداری به صورتش بزنم تا از خواب بلند شود، اما شاید او خود را به خواب زده؛اگر این طور باشد، با هیچ کشیده ای از خواب بلند نمی شود. با خواب خرگوشی اش به شکل احمقانه ای کنار آمده است.

یک ساعتی بود که پشت در اتاق مشاوره منتظرایستاده بود. آنقدر ذهنش درگیر اتفاق تازه ی زندگی خودش و یکتا بود، که نفهمید این یک ساعت چگونه گذشته است! با تقه ای که به در زد، وارد اتاق بزرگ مشاور یکتا شد. دومین باری بود که به جای یکتا می آمد. خانم سلطانی به حکم آشنایی اش با او از جایش بلند شد و به طرفش آمد

نگاهش هنوز دنبال یکتا می گشت. با استفهام پرسید: -یکتا نیومد؟بی رمق روی مبل فیلی رنگ نشست. با نا امیدی واضحی گفت: -اصلا به هیچ وجه قبول نمی کنه. تا میگم بیاد داد و بیداد راه می ندازه. خانم سلطانی رو به رویش در مبل فرو رفت: یکتا دختر باهوش، و در عین حال حساسیه. خیلی خوب می تونه جلوی بقیه نقش بازی کنه. کسی نمی تونه از کاراش سر در بیاره، و اما خودش توانایی عجیبی در خوندن فکر و ذهن بقیه داره. وقتی می اومد اینجا کلافه بود، درست حرف نمی زنه. می ترسه من از فکرش سر دربیارم. واسه همینه که نمی آد.

 

اطلاعات رمان همیشه تلخ می نوشم

نام رمان : همیشه تلخ می نوشم
نویسنده رمان : مائده فلاح
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا