دانلود رمان مو سرخه و ارباب اتابک

تومان20,000


نام رمان : موسرخه و ارباب اتابک
نویسنده رمان : رویا رستمی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : ناولزلند
قبل از خرید فــیلتر شــکن خود را خاموش کنید !
خرید و دانلود فوری قیمت : 20000

ناموجود

دانلود رمان موسرخه و ارباب اتابک از رویا رستمی با لینک مستقیم+pdf

 

خلاصه رمان موسرخه و ارباب اتابک

کنیزک مخصوص زن اولش با گریه گفت: خانم مردن، بالاخره دق کردن و مردن … انگار روح از تن اتابک جدا شد … به سمت اتاق زن اولش دوید … کنیزک چشمان درشت وحشتناکی داشت صدایش می زدند آهو جان … تیز به روناک نگاه کرد … دختره ی شوم، از اول گفتم مو قرمزا شومن، مرگ آوردی تو این خونه … به سرعت عمارت از شب عروسی، تبدیل به شب عزا شد.

آهو جان به عمد او را به داخل هول داد … دستانش آنقدر قدرت داشت که محکم از پشت روی زمین افتاد … فورا در را پشت سرش بست … زود خودش را جمع و جور کرد و بلند شد … با مشت به در کوبید … ولی آنقدر سروصدا بود که صدا به صدا نمی رسید … سروصدای سگ ها هم بلند شده بود … کنار در ماند … از جایش جم نخورد … دلش با اتابک و همسر اولش بود … یعنی واقعا قدمش نحس بود … دقیقا باید شب عروسیش این زن می مرد؟ البته بد هم نشد … دیگر هوو نداشت!

ولی مگر قرار نبود آب ها که از آسیاب افتاد فرار کند؟ می خواست خودش را به شهر برساند … جایی پیدا کند … همراه با کاری … مثلا خیاطی را بلد بود … می توانست خیاطی کند و با پولش درس بخواند … چندسال که بگذرد بالاخره ارباب اتابک بی خیالش می شود … زن سومش را میگرفت … او که شوهر نمی خواست … فقط می خواست خانم دکتر شود … عین دخترخاله اش … او هم روستایی بود … ولی شوهرخاله اش یک نجار ساده ی شهری … یک بار که به روستا آمده بود …

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود رمان مو سرخه و ارباب اتابک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا