رمان تخیلیرمان ترسناکرمان هیجانی

دانلود رمان ظهور تربیل ها pdf از ava20 با لینک مستقیم

دانلود رمان ظهور تربیل ها pdf از ava20 با لینک مستقیم

دانلود رمان ظهور تربیل ها از ava20 با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

سالها گذشت و گذشت تا رسید به زمانى که دوقلو ها بزرگ شدن، بدون مادر و بدون پدر، مثه یه انسان معمولى! اما! این دوقلو ها از تغییراتى که وجودشون کرده و میکنه، متعجبن! و این باعث میشه برن دنبال اینکه چرا الکى زخمى میشن! یا چرا همیشه احساس میکنن دور برشون آدمایى هستن که اونا رو زیر نظر دارن! کم کم این دو تا براى فهمیدن حقیقت میفهمن کین و زندگیشون کاملا از هم جدا میشه.

خلاصه رمان ظهور تربیل ها

نور گرم و نوازش دهنده خورشيد روى صورت مهتابى و زيباي دخترک نشست، با غرغر از خواب بيدار شد و دستش را جلوى صورتش گرفت تا نور خورشيد بيشتر از اين چشمش را نزند. اه متنفرم از خورشيد! خودش را پايين کشيد و از تخت پايين پريد، به اتاق درهم و کثيفش نگاه کرد، لبخند عميقى زد و با خود گفت: نميدونم چرا هميشه از کثيفى خوشم مياد!

بوى لجن و کپک در اتاقش را با لذت بوييد و بعد از عوض کردن لباس هايش از اتاقش خارج شد، عمو بهروز و عمو ياشارش روى ميز نشسته و مشغول خوردن صبحانه بودند، با ديدن دخترک لبخند زدند و عمو بهروزش گفت: به، اطلس خانوم نفس خودم بيدار شدى؟! بيا صبحانه بدم، صبح بخير ، اره ديگه نميبينى؟

عمو ياشارش طبق معمول اخم کرد و رو به اطلس گفت: يه خورده خوش اخلاق باشى چيزى ازت کم نميشه! عمو بهروزش که اطلس را خيلى دوست داشت گفت: ولش کن ياشار، ديروز تو دانشگاه دعوا کرد اشكال نداره يه خورده عصبى باشه، ياشار عصبى تر به اطلس که نيشخندى روى لبش بود گفت: باز چيكار کردى تو دختر؟! خودش را مظلوم نشان داد..

اطلاعات رمان رمان ظهور تربیل ها

نام رمان : رمان ظهور تربیل ها
نویسنده رمان : ava20
ژانر رمان : ترسناد_تخیلی_هیجانی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 333
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا