رمان عاشقانه

دانلود رمان ساز دلم pdf از فاطمه زارعی با لینک مستقیم

دانلود رمان ساز دلم pdf از فاطمه زارعی با لینک مستقیم

دانلود رمان ساز دلم از فاطمه زارعی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

نور مهتابی با خواب توی چشم هام در جدال بود. با صدای دعوای خسرو و مریم فاتحه ی خواب رو خوندم. پتو رو کنار زدم و از جام بلند شدم. رخت خوابم رو جمع کردم و روی رخت خواب های کنار ه*ال گذاشتم..

خلاصه رمان ساز دلم

موهای طلایی رنگم رو شونه کردم. توی آیینه لبخندی به پوست روشن و چشم های طوسی و درشتم زدم. به آشپز خانه رفتم. توس استکان گمر باریک قدیمی چای ریختم. رو به پنجره ایستادم و به حیاط چشم دوختم. خسرو سرش را بین دستاش گرفته بود و کنار حوض نشسته بود. مریم و خسرو عاشق هم دیگه بودند ولی مریم سازش بلد نبود. شاید هم حق داشت.

زندگی توی یه خونه ی کوچک، با چهار همسایه که حیاط و در خروجی اش مشترک بود، سختی خودش رو داشت.در واقع خونه ما طوری بود که انگار چهار خانواده توی یه خونه زندگی می کردن ولی طبقه پایین که کنار خونه مریم و خسرو بود، به تازگی خالی شده بود.مامان در حالی که نفس نفس میزد، وارد خونه شد: نهال، بیا اینا رو از من بگیر، دیگه نفس ندارم.

استکان رو توی سینک انداختم و در حالی که قربون صدقه اش می رفتم به سمتش رفتم. پاکت های خریدش رو ازش گرفتم و به سمت آشپزخونه بردم: فدات بشم الهی! مگه من مردم که شما میری خرید؟! چادرش را درآورد و توی آشپزخونه اومد. در حالی که مدام کابینت هارو باز و بسته میکرد، گفت: واسه زهرا خانم که ترشی درست کردم، حالا کلی مشتری برام پیدا کرده.همه فامیلاشون ترشی رو خوردن و خوششون اومده..

اطلاعات رمان رمان ساز دلم

نام رمان : رمان ساز دلم
نویسنده رمان : فاطمه زارعی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 603
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا